|

Salut, intrebarea e legata de o comanda pe AliExpress. Am dat acum vreo 3 saptamani o comanda destul de mare, in jur de 4 milioane. Dupa cum stiti, trebuie sa platiti cu cardul, in prima faza va ia banii si abia dupa o luna primiti comanda. Mi-a retras banii, peste 3 zile am primit mail ca banii au fost livrati cu succes, iar acum vreo 3-4 zile, adica peste 2 saptamani dupa ce am dat comanda, primesc 26 de mailuri, cate unul pentru fiecare produs comandat, fiecare aratand asa :



''Dear Stefan,

Your Order No. 81397228178321 has been cancelled because payment was not made before 31 Jan 2017 04:56. If you would still like to buy this item, please reorder it at AliExpress.com. ''



Imi poate spune cineva de ce se intampla asta daca in prima faza mi-au zis ca banii au fost livrati, si inca nu am primit nimic inapoi pe card?

Vi s-a intamplat vreodata asta? Daca da, as vrea sa ma ajutati si pe mine cu niste raspunsuri, sa stiu ce sa fac mai departe.

Multumesc! Funda happy

4 Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna Stefan,

Iti recomandam sa-i contactezi direct pe cei de la AliExpress si sa le notifici aceasta problema.

Daca nu vei primi produsele poti sa contactezi banca si sa refuzi acea tranzactie pe motiv ca nu ti s-au livrat - ti se vor returna banii si se va porni o ancheta pentru a se verifica toate acestea.

Ora De Net
RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Să stai liniștit și să aștepți să vină comanda! Tot mereu dau asemenea erori. Nu am pățit niciodată să nu vină chiar dacă uneori mult mai târziu decât promiteau! Oricum bani pe card înapoi NU MAI PRIMEȘTI!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ei zic o lună ca să te arunci la cumpărături. Eu acum am comandă din 10 noiembrie și încă nu a venit!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Funda?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează