| Aaaaa1111bbbb2222 a întrebat:

Am o problema. Cum pot sa primesc scutire de la doctor pentru a nu mai face sport daca nu sufăr de nici o boala? Da, fac sport și totuși consider că e o porcărie sa primesc note pe aptitudinile mele sportive. Ca eleva de media 9 sau peste 9(nu incerc să mă laud) sa primesc media 7 la sport pentru că nu pot sa fac 20 de flotari, sa sar in lungime sau mai știu eu ce. Am fost făcută de mai multe ori de râs în fața clasei deoarece nu puteam sa sar capră și dacă nu m-ar fi prins profesorul aterizam in cap sau nu am reușit să sar lungimea care e scrisă pe foaie.

14 răspunsuri:
| AFR81 a răspuns:

Sa stii ca sunt multi elevi eminenti carora aceste materii mai putin importante: muzica, desenul si sportul le creeaza probleme. Nu poti sa fii bun la toate. Profesorul ar trebui sa fie intelegator in cazul de fata.
Raspunzand strict la intrebarea ta, sfatul meu e sa mergi la medicul de familie, sa-i spui sincer ca nu-ti place sportul si ca nu prea te descurci (nu-l poti minti ca te doare nu stiu ce pentru ca te va trimite imediat la analize si va vedea ca nu ai nimic) si sa-l rogi sa-ti dea o scutire. Daca acesta este o persoana intelegatoare, precum majoritatea doctorilor de familie, te va ajuta. Am avut o multime de colegi, atat la scoala, cat si la liceu care, din comoditate sau din alte motive, veneau cu o astfel de adeverinta si tot anul erau liberi sa faca ce vor la ora de sport, iar in catalog aparea "scutit".
Si ca un ultim sfat, sa stii ca sportul nu este o porcarie. Ok, nu vei participa la ora de sport, insa in timpul liber ar fi indicat sa faci miscare happy

| Holiday a răspuns: