|

As vrea sa ma apuc de sala, ce ar trebui sa mananc?

11 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Oricand, oriunde, oricum, trebuie sa mananci cat mai multe legume, urmate de fructe, urmate de leguminoase cu proteine (fasole, mazare, orez, etc.)
dupa care TREBUIE si carne, nu multa, dar nici deloc
iar daca faci sala, IN DRACI, ar trebui sa manaci pui fiert fara piele
iar, tot in general, fara sosuri sau pincant:
https://www.youtube.com/watch?v=ijsu8GFZBTg

acum, NU MA CREDE PE CUVANT, eu sunt un amator cu informatii prinse de colo, colo, ce ar trebui sa faci e sa iti gasesti un nutritionist, care sa faca o dieta speciala pentru tine, si care sa iti spuna cat sa mananci in functie de cate calorii consumi exact la sala (daca mananci mai putin o sa ti se faca rau, daca mananci mai mult o sa te ingrasi, cu tot cu sala)

| a răspuns (pentru CarcotasulVesel):

Carnea trebuia s-o pui PRIMA. Nu ultima. Si cum adica "nu multa", cand sportivii care fac sala baga 4-5 fripturi pe zi? Altii baga si mai mult.

Ce-ai recomandat tu e pentru domnisoare anorexice si firave.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru CarcotasulVesel):

Incredibil, ala care a pus intrebarea e atat de prost incat chiar iti ia sfatul in serios...

Nu-mi dau seama care din voi doi e mai prost.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

Depinde si ce vrei, sa slabesti ori sa pui masa musculara. Pentru slabit doar evita chestiile nesanatoase precum prajeli, dulciuri, fast-food, patiserie, paine alba etc si mananca putin si des, cam 5 mese pe zi. Pentru masa musculara concentreaza-te sa ai alimentatia bogata in primul rand in proteine.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cele mai importante sunt:

1. PROTEINE (carne, peste, branza, oua, nuci/migdale)
2. proteine
3. tot proteine
4. carbohidrati (orez - de preferat brun -, paste, cartofi, etc.)
5. grasimi sanatoase (ulei de masline, unt de arahide, nuci/migdale/caju, avocado, somon, etc.)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Tu chiar in serios sfatul cuiva care iti zice "dupa care TREBUIE si carne, nu multa, dar nici deloc" pentru sala? Prietene, sportivii baga 4-5 fripturi pe zi.

Documenteaza-te sa vezi ce CRETINITATE ti-a recomandat.

Sau esti doar un COPIL PAMPALAU care nu stie ce sa faca?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Du-te la un medic nutriționist și-ți va face o rețetă personalizată.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Alimente ce contin proteine si minerale.
Alimente, nu suplimente.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Aube):

Ce-au suplimentele?

Si cred ca vrei sa spui "proteine, carbohidrati si grasimi sanatoase".

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Păi mănânca cât mai multe fructe si legume+alimente ce contin proteine

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru qt2006):

Sala cu fructe si legume? Apuca-te de sah

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează