|

As vrea un program bun la sala. Am 14 ani, 1.77 si 85 de kg. Fac sala de 3 luni si nu prea am avut un program stabil pana acum. Asa informativ, la piept ridic 15 kg pe fiecare parte + bara, 10 kg la biceps si la leg press fac cu 100kg. Puteti sa ma ajutati va rog? Mersi mult, fundawinking

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Leg press =1/2 din greutatea reala. Aia nu e varsta de sala. Nici nivel hormonal optim, nici incheieturi calcifiate cum trebuie

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Eu ma duc dupa programul asta :
Luni:picioare
Martitongueiept + triceps
Miercuri:Spate + biceps
Joi:pauza
Vineri:umeri+ trapez
Sambata: brate (biceps, triceps si antebrat)
Duminica:pauza

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru EX):

Brate de 2 ori pe saptamana? care e logica, vrei sa ai brate firave?

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Cand lucrez piept cu triceps principalul lucru pe care ma concentrez este pieptul, insa in majoritatea exercitiilor tricepsul este destul de solicitat si tot ce fac sunt cam 2 exercitii la sfarsit pentru a ma extenua de tot.
In ziua de spate cu biceps e cam la fel, la sfarsit fac niste drop seturi pentru biceps.
Si am bratele foarte ok comparativ cu restul corpului

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează