|

Buna! Acum 5 zile am fost la nutritionist pentru a imi oferi o dieta pentru slabit. Pe zi mananc in jur de 900cal si fac 15-30 min pe bicicleta(doctora nu mi-a zis nimic legat de sport dar am zis sa fac). Ea mi-a zis ca nu o sa slabesc usor..adica 1kg pe luna dar eu in astea 5zile am ajuns de la 60, 6kg la 59, 4. In doar 5 zile! Eu ma bucur dar am inteles ca nu e sanatos.Este adevarat? Mentionez ca am16 ani si sunt fata.

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Buna, nu e sanatos sa mananci sub 1200 de calorii pe zi, poate nu simti asta acum dar in curand chiar daca tii aceasta dieta vei reveni la greutatea initiala, acum te poti lupta cu foame dar pana la urma corpul va obtine ceea ce vrea, cel mai bine din punctul meu de vedere mareste mersul pe bicicleta la 60-90 minute/zi si mananca in jur de 1200 de calori poate putin peste.
Daca ti-ai facut un control acolo ai BMI incearca sa fi pe - cu 700-900 calorii daca vrei sa slabesti 1kg pe saptamana.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu e sanatos? Eu am fost la nutritionist si am slabit si 2 KG pe saptamana si n-am avut nimic. E total sanatos, cu cat mai repede cu atat mai bine. Nu e sanatos sa iei pastile de slabit ( alea bazate pe chimicale, cele naturale iarasi sunt indicate si sanatoase ). Daca slabesti 5 KG pe saptamana ar trebui sa-ti pui niste semne de intrebare, dar n-o sa vezi asa ceva.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poate la început a mers mai repede (data fiind schimbarea brusca de dieta și de condiție fizica), însă în timp, după ce corpul se va obișnui, vei pierde greutate mai greu. Dar oricum nu e graba. Ideea e sa ai un stil de viata sănătos și după ce termini dieta și asa nu vei depune înapoi. Mult succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mai faci și sport și bahice 900 cal...
Mai adaugă pana la 1000-1100.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poti slabi sanatos si fara un medic nutritionis. Tot ce trebuie sa faci este sa mananci la ore fixe, 7 dimineata micul dejun, la 10 gustare usoara precum un fruct, la 13 pranzul, la 16 iar o gustare usoara si la ora 19 cina.
Macar perioada renunta la paste, produse de patiserie, zahar, prajeli, orez, cartofi, rantasuri, paine alba, prajituri, sucuri acidulate si meeluri.
Masa in principiu trebuie sa fie alcatuita din 50% legume, 30% proteine si 30% carbhidrati.
Bea minim 2 litri de apa pe zi.
In caz ca bei cafea sau ceai INDULCIT lipeste-le de una dintre mese.
Gustarea de la ora 10 si 16 trebuie sa fie in principiu intre 100-150 calorii. De preferat la prima fustare de la ora 10 sunt indicate fructele dar nu ai mult e 300 grame, iar a doua gustare de la 16 poate fi formata in iaurt, nuci, migdale, seminte, ceva dulce (de 2 ori pe saptamana dulce), sau legume crude.
Apa se bea cu minim 30 de minute inaintea mesei sau la 30-40 de minute dupa masa.
Pentru a obtine rezultate mai bune incearca sa eviti carbohidratii seara.

pentru o combinare corecta a alimentelor dă un search pe google: "cum sa combinam corect alimentele" și iti va aparea un tabel in cadrul sectiunii imagini.

Nu este nici o problema ca ai slabit 1 kg in 5 zile, depinde de la organism la organism! Majoritatea doamnelor care au respectat indicatiile oferite mai sus, slabeau si cate 3-4 kg pe luna. Totul depinde de corpul nostru.
O zi frumoasa iti doresc!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Muradd):

Muradd, nu ai spus nimic despre caloriile totale care trebuie sa fie pe minus fata de necesarul zilnic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Muradd):

"Masa in principiu trebuie sa fie alcatuita din 50% legume, 30% proteine si 30% carbhidrati."

Stii matematica la fel de bine cum stii despre nutritie. Felicitari! laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru AnastasiaK):

Și o spune așa de sincer de parcă toate legumele ar avea 0 proteine și 0 carbohidrați? Dacă voia să spună ceva corect avea legătură cu proteinele, carbohidrații și grăsimile. Deci să înțeleg că pentru el legumele sunt grăsimile laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează