|

Bună! Am 1.64 m și 60 de kg. Cum aș putea slăbi? Ceva exerciții? Alimentație? Va rog.

6 Raportează Evaluează
6 răspunsuri:
| a răspuns:

Cardio, sprinturi, sala (tras de fiare, nu abdomene sau mai stiu eu ce alte prostii). Ai renuntat deja la sucuri, dulciuri, fast food, mancare prajita etc?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Da,am renunțat la sucuri, dulciuri și fast food. Dar la mâncare prăjită nu prea

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Roxana555):

Asta are cele mai multe kcal, consuma piure in loc de cartofi prajiti (sau fierbe-i), oua fierte in loc de oua prajite etc. Ai sa vezi schimbari in bine.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Mulțumesc frumos!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna Roxana,
Ca sa slabesti trebuie sa ti corpul in deficit caloric si sa consumi proteine
un anumit aport de calori te face sa te menti altul sa te ingrasi. si altul sa slabesti
in general trebuie sa afli calorile pentru mentinere dupa sa tai putin din ele depinde cum vrei sa slabesti rapid sau mai incet etc
descarca myfitnesspal iti organizez mesele calorile aportul de proteine.
persoanele care mananca si proteine in timpul slabitului ajung sa dea mai repede kg fata de cineva care nu consuma proteine in cazul sportivilor ei manca sa pastreze muschi si sa dea grasimea jos proteine au rol de a mentine masa musculara si de a reduce senzatia de foame.
Cea mai importanta este alimentatia nu ai nevoie de cardio daca ti deficit calorichappy cardio este doar atunci cand mananci de exp 200 calori ce nu trebuia sa le mananci in acea zi cand esti in perioada de slabit etc daca ti deficit caloric nu ai nevoie de cardio. cauta Angel Fitness si vei invata de acolo despre slabit etc

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Presupunand ca esti inca in crestere, nu ti-as propune sa iti limitezi numarul de mese sau/si cantitatea de mancare de la fiecare masa.Cel mai bine este sa iti stabilesti o cantitate de mancare si daca peste 20 de minute inca simti nevoia sa mananci, urmatoare zi vei adauga cate putin pana crezi ca esti satisfacuta. Lipsa de mancare poate afecta cresterea dar si nivelul de energie. Cel mai bun mod de a slabi este cardio, tu poti incepe prin alergare usoara si sa maresti durata cu zi ce trece. Dupa ceva timp, poti trece la cardio de intensitate mare pe durate scurte de timp. Acest fel de exercitiu este mai bun, dar nu este bine sa faci mult din prima zi, maresti ritmul si durata pe baza puterilor tale. Am uitat sa mentionezi ca daca nu vrei sa alergi poti face cardio dar pe un ritm mai incet, sa nu te fortezi. Pentru inceput cred ca aceste informatii sunt de ajuns, iti recomand sa tii legatura cu un prieten care are experienta in acest domeniu pentru a te consulta cu acesta. In concluzie, poti manca mese normale, de preferat fara mult zahar/fastfood, dar nu strica odata la o saptamana/doua si sa faci miscare fizica, nu conteaza cat de mult. Totul tine doar de dorinta si vointa ta, iti urez succes.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează