|

Buna,am 13 ani si as vrea sa va intreb cum sa fac patratele usor, sa-mi da-ti niste sfaturi bune si utile! Dau funda!

7 Raportează Evaluează
7 răspunsuri:
| a răspuns:

Iei cartea de gramatica si inveti sa folosesti cratima

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru JohnnyBi):

Ce am gresit man? Poate tu ar trebui sa iei cartea de romana si sa citesti, si lasa-te de Naruto, Pokemon si de-astea, te prostesc rau!

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RobertSkiller):

Sa-mi da-ti
una e gresita, afla care. si e dragonball.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna. Abdomenele nu sunt singura ta solutie pentru a avea patratele... Poti sa faci cu sutele pe zi, dar daca nu esti atent la ce maninci degeaba! Pentru a avea patratele iti recomand sa faci diverse exercitii pentru abdomen(ABS), poti cauta pe youtube - fitness abs si o sa gasesti o gramada. Patratele trebuie sa fie putin vizibile, nu doar ca atingerea. Evita bauturile carbogazoase, mincatul la ore tirzii si intre mese, prajelille. Sper ca te-am ajutat.
Funda?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Multe abdomene. Sper, dar sunt destul de sigură că funcționează. happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Si eu am inceput la 13 ani sa fac exercitii dar iti spun din propria experienta(e putin, 1 an, dar e foarte dificil) te asezi orizontal ca la abdomene si te ridici in ungi de 45 grade, iar cand esti aproape de sol sa fie dstanta de 2-3 centimetri de spate si sol!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Si eu am inceput la 13 ani sa fac exercitii dar iti spun din propria experienta(e putin, 1 an, dar e foarte dificil) te asezi orizontal ca la abdomene si te ridici in ungi de 45 grade, iar cand esti aproape de sol sa fie dstanta de 2-3 centimetri de spate si sol!
Am uitat sa iti zic ca trebuie sa faci minim 50 in fiecare zi, daca vrei sa ai masa musculara mai mare poti face in plus.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează