|

Buna,am 17 ani, 55kg si inaltime 1, 73. As dori sa imi spuna cineva daca alerg in fiecare zi cate 10kilometri timp de 3 luni as putea adauga macar 5kg.

20 Raportează Evaluează
20 răspunsuri:
| a răspuns:

Daca alergi slabesti nu te ingrasi. Ce amuzant esti! Sau habar n-ai cu ce se mananca alergatul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Alergatul creste rata metabolica, deci vei slabi mai mult

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Off...am 55 de kg cum e posibil sa slabesc mai mult?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru thefortgod):

Deficit caloric mai mare sau mai mult sport

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru thefortgod):

"am 55 de kg cum e posibil sa slabesc mai mult"
Crede-ma, este posibil laughing
Daca mancai cat trebuie, ai fi pus pe tine. Du-te la sala, mananca mai mult, bogat in proteine, ai sa vezi ca pui pe tine.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Daca alergi, arzi kcal, deci slabesti. Du-te la sala, mananca mai mult, asa pui pe tine. Daca nu mananci suficient, degeaba.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Off...mananc cit trebuie dar nu pun nimic, nici macar 1kg

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

In teorie... DA
si asta ar fi solutia corecta
din cauza foarte simpla ca asta te va face sa mananci mai mult (nu poti consuma calorii pe care nu le ai, la un moment dat o sa ajungi sa ai pofta de mancare mai mult decat de obicei)
deci, implicit, daca esti asa de slab atunci iti v-a creste masa musculara
altfel
solutia incorecta e doar sa mananci, atunci o sa cresti in greutate, insa o sa te ingrasi, si CREDE-MA ca o sa iti para rau de vremea cand erai "prea slab"

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bizon95):

Voi ati innebunit? laughing Iti creste masa musculara de la alergat? Ma mir ca nu i-ai zis ca-i va creste de la mers. Mai informati-va si voi...sau macar uitati-va cum arata un maratonist.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru AnastasiaK):

happy
tu compari un maratonist cu un gras
eu compart unul inalt cat o prajina si slab cat o gaina cu un maratonist
sa i-o spui lu' mutu' ca maratonistul e mai slab tongue

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bizon95):

Ai vreun pic de experienta in domeniu sportului? Sau doar iti place sa aberezi?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Ai vreun argument valid? si sa iti reamintesc care e punctul:
poti sa dovesti intr-un fel sau altul ca un om slab ca un tar nu o sa ia in greutate daca face sport?!?

sau doar iti place sa te dai rotund cu ce stii tu despre sport

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bizon95):

E vorba de cardio. Cand faci cardio in general PIERZI din masa musculara, de-aia toate programele de bodybuilding (spre exemplu) in perioada de masa musculara recomanda cat mai putin cardio.

https://:///......-greutati/

"Antrenamentele de tip „cardio", in special daca sunt lungi, sunt dusmanul masei musculare."

SAU

https://www.topculturism.ro/exercitiile-aerobice-si-pierderea-masei-musculare/

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Bizon95):

Dar macar niste muschi la picioare fac...CA de exemplu gambele sau muschi din zona femurului?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru thefortgod):

Evident
si lasa-l pe ala de mai sus, chiar bate campii, cica daca faci sport pierzi masa musculara, ca e cardio... si presupun ca ar putea avea dreptate cand ai 1000 de muschi ca faci culturism, dar nu cand nu ai muschi deloc

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Musculatura striata, cea pe care o putem controla voluntar, este compusa din fibre lente ( comparabile cu maratonistul), fibre rapide ( halterofilul) si intermediare ( care pot fi mutate intr-una sau cealalta categorie in functie de natura antrenamentului). Responsabile de cresterea masei musculare sunt doar cele rapide cu un mic ajutor din partea celor intermediare, dar asa cum am mai spus urmand un antrenament specific anaerob ( in lipsa, sau deficit de oxigen). Antrenamentul aerob ( in prezenta oxigenului adus in sange printr-o respiratie ritmica ) stimuleaza fibrele lente. Deci, cresterea masei musculare va fi determinata de un efort de intensitate mare si volum mic, dar armonia, simetria si sanatatea unui corp le cere pe amandoua ( aerob si anaerob). Cel mai bine ar fi sa incerci sa le imbini, dar nu te grabi sa iti dai termene nerealiste, de cateva luni sau saptamani. Incearca sa fii consecvent, concentreaza-te pe calitatea si frecventa regulata a meselor si rezultatul nu va intarzia sa apara. Succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Ppaulmmle):

Da cit sa mai astept...am deja 17 ani si nu pot Pune in greutate

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ce gluma bunalaughing
daca alergi vei slabi nu vei pune kg >)))
tu la inaltimea aceasta este foarte slab lasa alergatul ca nu te ajuta nu ai nevoie de cardio.
tu ai nevoie sa pui masa musculara. incearga un gainer gfx-8 sau rapid mass varianta ieftina>)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Laurentzu18):

Da muschi la picioare fac?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru thefortgod):

Fa genoflexiuni! du-te la sala

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează