| DrLolo a întrebat:

Buna cam cat costa un antrenor/instructor care sa te ajute la sala sunt (incepator)?

Răspuns Câştigător
| Vladut650 a răspuns:

Cel mai ieftin antrenor pe care l-am intalnit cerea 300 de lei pe luna. Eu nu am ales niciodata sa fac cu antrenor, pentru ca 80% din antrenori sunt apa de ploaie.

| hgcl a răspuns (pentru Vladut650):

Eu sunt ferm convins ca si tu ai avea de invatat de la un antrenor certificat in fitness.

| Vladut650 a răspuns (pentru hgcl):

Eu sunt ferm confins ca nu. Fac sport de 10 ani de zile si am avut un singur antrenor de la care am avut ce invata. In rest apa de ploaie.

| hgcl a răspuns (pentru Vladut650):

Tu deja ai avut de la cine invata, dar cei care au facut primul pas intr-o sala de sport are de invatat. Chiar daca antrenorul este "apa de ploaie" acel tip timid care intra in sala de sport eu sunt sigur ca s-ar simti in largul sau si increderea in el ar fi alta daca ar avea cine sa-l indrume. Iar daca tu zici ca faci acest sport de 10 ani eu nu am ce sa iti zic doar jos palaria si tot respectul.

| Vladut650 a răspuns (pentru hgcl):

Multumesc frumos. Cunosc antrenori care isi pun "elevii" sa faca "abdomene la greu" pentru a face "patratele", cunosc antrenori care isi cheama "elevii" zilnic la sala. In viata mea am umblat in diferite sali, iar in 80% din sali antrenorii de acolo aratau sub orice critica. Pai daca antrenorul are 150 kg (de grasime), ce exemplu ii da aceluia care ii este "elev"? Da, poate ca ai dreptate poate ca s-ar simtii mai in largul lui cu cineva langa el. Dar decat sa dau 300-800 de lei pe luna celui care imi e antrenor, si el sa ma cheme la sala zilnic si sa ma puna zilnic sa fac abdomene, mai bine lasa...

| hgcl a răspuns (pentru Vladut650):