|

Buna, de la un timp de cand mi am schimbat radical antrenamentul de la sala, ma doare cand imi antrenez biceps ul, e un fel de intepatura la incheietura si se duce pe os in sus, simt durerea acea cand las bara jos. Aceasta problema o am doar la mana dreapta. Am fortat prea mult incheietura? Sa iau o pauza?

Sa fac exercitiul cu mai putina greutate? E de la prea multa greutate?

6 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Da, bara dreapta iti cam *** incheieturile... foloseste gantere sau bara EZ ( sau chiar tractiuni la bara cu palmele spre tine ).

Bara dreapta pune un stres inutil pe incheietura... eu n-o mai folosesc de mult.

6 răspunsuri:
| a răspuns:

La bara dreapta ai problema sau si la bara EZ?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Bara dreapta, incepe sa ma doara incheietura pe partea degetului mic si dupa ma ia o durere pe os in sus, si cand termin exercitiul si las bara jos si deschid mana simt o durere mai intepatoare decat in timpul exercitiului.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Iti aduci aminte sa te fi lovit/intepat la mana respectiva?
Un lucru pot sa iti spun sigur. Daca nu trece intr-o luna de zile sa te duci la medic super super urgent.
Pana atunci poti sa folosesti niste voltaren si sa aplici apa rece.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Febra musculara, ar trebui sa treaca in 4-5 zile.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da, poate ar trebui sa faci o pauza daca te duci zilnic, de 2 ori pe saptamana e perfect cat sa te mentii

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Deci am avut si eu aceeași problemă și rezolvarea a fost să-mi leg încheietura cu tifon elastic și în 2 săptămîni mi-a trecut durerea

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează