|

Buna, este vara si am de gand sa ma apuc de sala, imi puteti oferi un curs pentru sala cu tot ce inseamna execrcitii/greutatii/etc. Vreau sa fac singur si aproximativ 4/3 zile pe saptamana. + un ghid cu grupele musculare, le-am facut in clasa a VII dar le-am uitat... am 16 ani ( baiat ).

4 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Salutare!
In primul rand,trebuie sa ai vointa.
Apoi,iti recomand lucrul cu aparatele,nu acasa. Acasa poti sa faci pentru intretinere.
Combinatiile ideale cand lucrezi sunt cam asa(iti enumar ceea ce am lucrat eu si am ajuns la rezultate) : Piept+biceps,spate+triceps,umeri+abdomen, picioare+trapez, antebrat separat.
Daca tragi tare si inteligent, dara sa fortezi ruperea masei musculare, ai sanse sa iti dai o forma placuta corpului.
Pe partea de greutati...greutati mari pentru crestere in masa, mici pentru definire. Nu forta peste limita ta! In timp, o sa vezi ca o sa ridici mai mult decat credeai happy Spor!

| a răspuns (pentru Roxin):

Nu exista "combinatii ideale", cam orice combinatie e buna, depinde de preferintele fiecaruia.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Eu spun din propie experienta. Si in mod logic si fizic,daca lucrezi doua grupe asemanatoare exista in primul rand riscul de a rupe masa musculara, nu sa o cresti. De exemplu, cand faci la aparat spate si biceps. Cand faci spate, lucrezi si bicepsul in acelasi timp involuntar. Apoi te apuci sa faci biceps propriu-zis si ti-ai obosit deja fibra. Ma rog, fiecare cu parerea lui. happy

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Roxin):

Si atunci cum cresc o gramada cei care fac piept-triceps si spate-biceps la acelasi antrenament?

Eu cel putin am 42 in brat lucrand spate-biceps-antebrat la un antrenament si piept-triceps-umeri la altul.

Cand faci spate-biceps lucrezi bicepsul diferit fata de piept-biceps ( faci 1 singur exercitiu ).

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
3 răspunsuri: