|

Buna Seara TPU! Vreau o rețetă de shake bazata pe multe proteine, vitamine, calciu etc after training. nu ma intereseaza gustu atat timp cat stiu ca mă ajută :D. Mai m-am gandit la o varianta oare e bine sa folosesc proteine, creatine ccturi de alea? Aici puteti vedea cum decurg antrenamentele mele : https://www.youtube.com/watch?v=UtS1aUe8c-U Va rog raspundeti doar cine stie!

13 Raportează Evaluează
13 răspunsuri:
| a răspuns:

400ml apa, 1 banana, 50g ovaz, 50g izolat din zer.
O combinatia destul de buna zic eu.
-Proteine cu absortie rapida din izolat.
-Carbohidrati cu absortie rapida din banana
-Carbohidrati cu absortie lenta din ovaz
-Vitaminele si mineralele le iei din banana/ovaz acum tu poti sa pui si alt fruct dupa preferinta ta.
Mic pont: Decojezi banana sau fructul respectiv si il bagi la congelator. Cand faci shakeul le bagi congelate. O sa ii dea o textura minunata + ca te racoreste.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Goldenboy97):

Am uitat sa specific valorile nutritionale medii: 463kcal
Proteine: 42g
Glucide: 60g
-din care zaharuri 30g
Grasimi: 5g

Pareri? big grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Goldenboy97):

Eu nu sunt documentat inca foarte bine despre proteinele cumparate de pe anumite site-uri si mie cam frica sa iau. nu stiu vreau mai mult bio cum ar veni big grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru spaimaspaima):

In loc de izolat, poti sa pui 6 albusuri de ou (gatite).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru spaimaspaima):

Atunci mananca o friptura, are 20 % proteine + creatina.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

De ce vrei shake, nu e mai simplu sa mananci o friptura cu niste orez?

Nu ai acasa aparatura de mii de euro sa faci un shake profesionist, tu o sa faci un TERCI de copii mici, cu multe caloriis i putine proteine.

Si la friptura ai si creatina ( chiar si in peste ).

Si desigur, nu uita de carbohidrati ( cartofi, orez, paste, mazare, legume, etc. ), mereu bagi PROTEINE + CARBOHIDRATI, nu bagi proteine simple ( gen carne goala ).

Sa ai 4-5 mese pe zi ( dar MESE, nu gustari ).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Multumesc mult Cosmin dar dupa antrenament strica daca fac un shake? si dupa aia si mananc ceva si dimineata ce-mi recomanzi sa manc tot carne? sau bag lapte, oua big grin, sau manc si dimineata carne cu orez, paste etc si dupa antrenamentu de la ora 5 bag shake ala cu lapte, oua sa zic. ca eu ma antrenez la ora fixa big grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru spaimaspaima):

Lapte, oua? De ce combianatia asta? Si cand?

Laptele se bea doar seara, atat, ca incetineste absorbtia proteinelor.

ouale sper ca le fierbi sau le faci omleta, nu?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Da fierte si lapte cu fulgi de porumb?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru spaimaspaima):

1. fulgii de porumb = mancare procesata, nu mai manca asa ceva
2. lapte doar seara sau deloc ( eu prefer deloc, laptele e o sursa PROASTA de proteina )

Daca vrei neaparat shake, cumpara-ti un supliment, e cea mai buna varianta. Altfel, mananca o friptura.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Nununu laughing. shake = blender. unde bagi o banana, oua (chiar crude, preferabil) si eventual o sursa de vitamine gen fructe si ai un shake bun pentru post-workout, natural, ofera cam tot ce ai nevoie dupa antrenament. daca adaugi si branza e bun bun. il servesti imediat dupa antrenament spre deosebire de mancarea gatita (pana ajungi acasa, incalzit, etc...ala e instant). tongue nu de alta, asa fac eu micul dejun. nu suport branza la gust, dar intre berries si banane nu o mai simt. nu e tocmai absorbtie rapida, dar e ok decat deloc sa o masa luata la 1h dupa antrenament. acelasi terci in blender il poti face si cu carne la gratar, dar il mananci cu lingura. imaginatie + blender = alimentatie buna

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru JohnnyBi):

Deci fara lapte?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru spaimaspaima):

Depinde. dupa antrenament nu, dar daca il faci dimineata ca mic dejun sau seara ca cina sau masa dupa cina e ok cu lapte. e o masa bagata in blender... terci pentru adulti. trebuie doar sa stii ce alimente ai nevoie in momentul respectiv. gen dimiineata ai nevoie de zahariri si proteina, intre mese poti merge doar pe proteina sau doar pe carbo...asa diferi ce bagi in blender

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează