|

Buna! Sunt slabă și vreau mușchi pe picioare, dacă mă apuc de jogging fac mușchi? Nu vreau să slăbesc ca nu am ce.Dau funda.

6 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Buna, jogging nu te va ajuta mai nimic sa faci muschi la picioare, stiu de ani de experienta, jogging e mai bine pentru grasime si definitie de muschi. Dar daca vrei sa faca volum la muschi ar trebuie sa faci efort cu greutate. Muschi= la gym/acasa. Daca vrei sa definesti/slabesti= Mult cardio.

5 răspunsuri:
| a răspuns:

Joggingul nu te ajuta. Trebuie sa faci sport de intensitate mai mare. Sprinturi in forta si sala.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sprinturile fac muschi sau genoflexiuni cu gantere desigur, alergarea arde grasimile dar tonifica desi si alergarea e buna

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Muschii se fac din exercitii mai intensive decat joggingul. Mergi sa lasa, genoflexiuni si alea.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna. Genoflexiunile. Iti recomand sa faci genoflexiuni. La inceput putine pana te obisnuiesti. Este mai bine sa le faci in serii... exemplu : 10 repetari 5 seturi. Zilnic este bine sa faci, daca prinzi febra urmatoarea zi sa faci pana trece iar dupa la fel. Atunci cand te obisnuiesti incearca sa maresti numarul de repetari/set exemplu : 20 repetari 5 seturi. Noroc sper ca te-am ajutat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru SiderS):

Sa faci pauza daca ai febra musculara laughing scuze m-am grabit cand am scris.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează