|

Buna TPU

Am facut o luna sala, dar destul incat sa imi dau seama ca intructorul e un prost. M-a pus sa fac 2 saptamani cardio si apoi 2 saptamani doar picioare si daca mai faceam un abonament sigur ma lasa cu antrenamentu pentru picioare ii era prea lene sa imi mai zica altele laughing. Azi mai fac un abonament, dar as vrea sa imi ziceti voi un program si cu exemple..gen cand. zici. pentru 'spate' sa imi ziceti si care sunt aparatele pentru spate ..Mentionez ca sunt fata, am 15 ani si vreau sa slabesc nu sa pun masa musculara sau altele. A, si am. 166cm si 53 kg si vreau sa ajung pe la 48kg sau 50kg. Legat de alimentatie stiu ca asta conteaza cel mai mult, dar nu ma intereseaza acum sfaturi pentru ca zic eu, stiu ce sa mananc.Dar o intrebare legata de asta : Pot sa mananc inghetata o data pe saptamana? (Sandwich Joe, doamne o ador laughing ) Fundaa

6 Raportează Evaluează
6 răspunsuri:
| a răspuns:

Destept intructorul si te-a pus sa faci exact exercitiile de care ai nevoie pentru a obtine rezultatele pe care le doresti.
Poti manca inghetata, poti manca absolut orice, conteaza cantitatea. Inghetata, prajiturile, alte dulciuri rafinate, fiind alimente din varful piramidei, se recomanda sa fie consumate mai rar (asa cum zici, o data pe saptamana). Doar in cazul oamenilor bolnavi sunt interzise anumite alimente.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Zenithf):

Pai si fac asa? 2 saptamani cardio si apoi 2 sapt picioare? Sau fac o zi cardio, o zi picioare, urmatoare zi cardio apoi iar picioare? Mi se pare cam nasol sa fac 2 saptamani cardio, mai ales faptul ca eu vreau mai ales sa am un abdomen plat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru fearlessss):

Prin cardio si alimentatie si slabeste. Fa cardio de 3-4 ori pe saptamana si respecta programul asta daca vrei sa faci si celelalte grupe musculare pentru tonifiere.
Luni Piept abdomen
Marti Spate
Miercuri pauza
Joi. Umeri -trapez
Vineri biceps triceps antebrat
Sambata picioare
Duminica-pauza


Sau poti sa te informezi de aici : http://www.megaproteine.ro/antrenamente-si-nutritie.html
Iti arata ce, cum si cand sa faci.
Nu uita ca alimentatia e pe primul loc. Bafta :*

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Hai sa-ti spun si eu.chiar mai devreme un pustan de 16 ani se vaita ca-l doare inchieturile mainilor si incheietura umarului. facea sala de aproape 2 ani, altul ca i s-a oprit cresterea...instructorului nu-i este lene, dar vrea sa va protejeze.acum este treaba voastra.sunteti in crestere.pe la 20 de ani o sa aveti probleme cu coloana, hernie de disc, etc.bafta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru express11):

Si raspunsul pentru intrebarea mea care este? Ce va place sa comentati aiurea. Eu nu trag de fiare ca nu sunt baiat deci nu are cum sa mi se intample asa ceva.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru fearlessss):

Dar ce faci genoflexiuni pentru picioare? si pentru spate, nu tragi la aparat?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează