|

Buna TPU. As vrea sa pun mai multa masa musculara pe mine dar problema mea este ca sunt cam slabut insa de 2 saptamani fac cateva exerciti acasa si dau rezultate. Am facut abdomene si normale si de pe net si se vad 4 din 6. Am 2 gantere acasa de 3kg nu sunt foarte grele dar din 3serii de cate 50 da rezultate, iar flotarile m-au ajutat si ele am facut si flotari normale si cu picioarele pe pat/banca/scaun si se vede pieptul putin mai bine nu prea mult dar se vede destul. Deci intrebarea daca e bine sa fac exercitii daca sunt mai slabut? Am 50kg si sunt inalt. Ar trebui sa ma ingras si dupa sa ma apuc sa fac exerciti sau sa incep acum? Daca pot sa le incep acum dati-mi un program pe care sa il practic + ca mai fac si inot de 2-3ori pe saptamana. Ce ar trebui sa fac? Astept raspunsurile voastre

11 Raportează Evaluează
11 răspunsuri:
| a răspuns:

Continua sa tot faci si masa musculara creste;)
http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474
http://www.youtube.com/watch?v=U-XWhwwJ7dw

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru M1hai):

Sigur creste masa musculara cu antrenamentele alea de 2 bani...

vrei sa ramana un copil firav ca tine? apuca-te de sah

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Eu aveam 54 de kg, 1.75 m - m-am apucat de sala acum 3 luni dar mi-am ajutat organismul din prima luna cu proteine si dupa inca 1 luna jumate cu creatina... diferente vizibile maxime... Daca esti slab si nu iti ajuti organismul cu suplimente nu faci nimic si in primul rand sa mananci si sa bei apa (minim 2l/zi).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ar trebuie sa-ti iei gantere de 10-15 daca vrei piept mare, si una de 8 pentru triceps(ridicarea ganterei pe la spate spre sus).La abdomen poti pune si 10 kg pe piept, sa le tii si sa faci abdomene, iar flotari cred ca deja stii:mai aproapiate =triceps, mai departate=piept sus.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

1. incepi acum
2. maresti masa musculara ( o sa cresti in greutate, dar NU e ingrasare, cantarul arata mai mult, dar sunt muschi, nu grasime )

3. mareste cantitatea de proteine si carbohidrati ( cel putin 4 mese pe zi, proteine + carbohidrati la fiecare masa )

4. du-te la sala, cu prostia aia de antrenament nu pui muschi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Fix aceeasi problema o are si prietenul meu. insa masa musculara trebuie lucrata fara foarte mare efort la inceput si cu mici opriri intre seri de 10 - 15 min.bei multa apa. si sa lucrezi asa cam cel putin o ora. daca faci pauza foarte mare intre seri masa musculara va creste mai greu.

Daca esti slab si vrei o masa musculara mare ar fi bine sa mananci mai mult. altfel transforma corpul grasimile si sarurile si vitaminile etc. din mancare in muschi decat sa si formeze singur.

cel mai bine este sa faci sala. sa vor vedea rezultate foarte mari chiar dupa o luna de facut sala in fiecare zi macar o ora.

sa stii ca exercitiile gen florari sau abdomene sunt miscari pentru creearea muschilor, dar ei trebuie prima data incalziti. altfel ei se vor incalzi cam la prima serie, apoi muschi se vor antrena pentru asi creste masa. e necesar sa faci o incalzire a muschilor si a incheieturilor pentru a fi mai flexibil si mai tonifiat pentru exercitiile de forta, daca nu faci incalzirea poti lua crampe si carcei care te vor deranja si la cel mai mic efort.winking

sper ca te-am ajutat. faci ce vrei. asta e sfatul meu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai ideea e cam ce mananci. Muschii se fac in bucatarie. Antrenamentul conteaza doar 10%, alimentatia conteaza 90%. http://www.culturism.ro/ Intra aici si o sa vezi ce alimentatie trebuie sa ai.Tu NU trebuie sa te ingrasi, trebuie sa-ti faci un raport intre proteine si carbohidrati, astfel incat tu sa ramai cu proteine(muschi) si sa arzi carbohidratii la exercitii. Uita-te pe site-ul ala si daca in 2-3 luni de facut exercitiile de mai sus si alimentatie corecta eu dau de baut.Inca ceva, fa exercitiile in asa fel incat sa lasi muschii sa se regenereze, sa se odihneasca...mai ales daca ai febra se rup fibrele musculare si trebuie sa stai si mai mult pe bara, astfel incat trebuie sa dormi si sa mananci bine dar corect. Dar totusi, daca tot esti inalt si te tine buzunaru, ar fi bine sa te imprietenesti cu sala..ai fi mai multumit, zic eu. Bafta!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Knife00):

laughing) Am vrut sa spun ca daca te uiti pe site-ul ala si in 2-3 luni nu faci muschi cu exercitiile de mai sus si alimentatie corecta eu dau de baut ( daca nu pui muschi ) laughing

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Astept raspunsurile celor priceputi cei care nu stiu sa nu raspunda Va multumesc

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Kiddy1998):

Tu la 50 kg ai nevoie de 5 mese pe zi bogate in Carbohidrati si proteine si daca ai ceva bani iti recomand si un gainer http://www.megaproteine.ro/Proteine-masa-musculara/ON-Serious-Mass-2-7-kg/, si iti recomand sa mergi la sala, nu exercitii acasa, pentru ca nu lucrezi acasa toate grupele de muschi.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai eu ti-as recomanda sa merge la un medic nutritionist si el iti poate spune daca esti prea slab si ce trebuie sa mananci ca sa ai o greutate normala. Apoi probabil o sa ai rezultate satisfacatoare. happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează