|

Bună TPU, care sunt semnele care îți arată că începi să faci "pătrățele", în urma antrenamentelor

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Vezi si tu ca ai abdomenu mai definit...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Acestea sunt semnele, simbolurile unui... patratel: https://ro.wikipedia.org/wiki/P%C4%83trat
Sper ca stii de gluma. happy
Pur si simplu se vor vedea patratelele. Dar nu uita si de celelalte parti ale corpului, dar si de picioare. Ca am vazut pe cate unii dezvoltati la trup si brate, dar au picioare de domnisoara. Dar sa nau exagerezi cu nimic. Mai mult, sa nu iti vinzi sanatatea pe frumusete. Ca sunt cate unii care se imbolnavesc din dorinta de a ajunge rapid la performantele dorite. Astfel ajung ca medicul sa le interzica sa mai depuna vreodata vreun efort prea mare. Suprasolicitarea slabeste organismul pe viata. Trebuie totul facut cu moderatie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Faptul ca incep sa se vada laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Incep sa se vada. Oricum trebuie sa fi la un fat level mic, undeva la 4-7%. Daca ai peste 15% bodyfat nu se vad. Practic poti sa le ai foarte bine dezvoltate, dar sa nu fie vizibile datorita grasimii. Asa ca daca slabesti pana undeva la 7-8% bodyfat o sa fie complet vizibile.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Frank51):

E prea putin 7-8%, 10-11% e suficient.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Când or sa se vadă 'cubulețe'.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Prima data o sa simti patratelele punand mana pe abdomen cand is formate, chiar daca mai ai un strat ff subtire de grasime. Ca sa scapi de acel strat si ca sa fie vizibile pentru ochi, tr sa faci mult cardio sa transpiri doar asa o sa se vada si cu o dieta saraca in grasimi si carbohidranti. Bafta

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

La atingere: muschii sunt fermi si nu se simte multa grasime.
La vedere: se observa zone mai intunecate; fa cate o poza la fiecare 10 zile si compara-le.
Daca te antrenezi numai ca sa faci "patratele", atunci te-as sfatui sa te mai gandesti; Nu sta bine la vedere sa ai un abdomen frumos si sa ai muschii membrelor superioare nelucrati.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează