|

Buna TPU, daca fac asezari voi face muschi la picioare sau si vor slabi putin? Dau funda

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Sunt bune așezările dar mai bune sunt următoarele exerciţii pentru mușchii picioarelor.
Pentru gambe ridicari pe varfuri sunt excelente. De preferat intr-un singur picior, pentru a fi mai dificile. Pentru cvadricepsi poti face genuflexiuni/fandari. Daca sunt prea usoare, poti face genuflexiuni intr-un singur picior sau sa iei doua greutati/sticle de apa in mana si sa faci fandari. Pentru biceps femural poti face hiperextensii. Pentru muschii fesieri, in opinia mea, fandarile bulgaresti sunt geniale. Tot pentru biceps femural (si partea inferioara a spatelui) poti face indreptari romanesti. Dacă faci aceste exerciţii slăbești și o să ai picioare cu mușchi și tonifiate. Găsești aceste exerciţii pe Youtube, dar vezi să nu te suprasoliciţi din prima, 40 de minute pe zi e suficient cu pauze între exerciţii de măcar 3 minute. Deasemenea si alimentaţia trebuie să fie corectă, mănânci de 3 ori pe zi, cu 2 gustări, fără grăsimi, sucuri carbogazoase, manânci mai multe fibre si proteine, pește la grătar, carne la grătar, fructe, salate pentru că ai nevoie de vitamine și nutrienţi naturali și sunt luaţi doar din o alimentatie corectă cu o hidratare corectă de asemenea de 2 l pe zi de apă.

| explică (pentru Nume6):

De fapt, eu nu vreau sa am muschi la picioare, vreau sa dau jos grasimea de pe ele dar stiu ca genoflexiunile imi vor face muschi la picioare si vor ramane tot asa de mari doar ca cu muschi.

5 răspunsuri:
| a răspuns:

Unde faci asezarile, pe tron?

| a răspuns:

Pai tu vrei sa te așezi și sa slăbești laughing
Genoflexiunile ajuta repetate zilnic si în număr mare. Dacă faci 10 azi se te apuci de alte 10 săptămâna viitoare o sa vezi rezultate în 10 ani.

| explică (pentru InYourMind):

Pai fac zilnic 60 dar voi incepe sa fac mai multe

| a răspuns:

In primul rand ce sunt ''asezarile''? Dupa 10 ani de sport e prima data cand aud de asa ceva ca si ''exercitiu''.In al doilea, citind comentariile tale si ale celorlalti de mai jos care sunt la fel de paraleli cu sportul ca si tine, deduc faptul ca tu vrei sa slabesti doar la picioare facand 60 de ce or fi alea zilnic si desigur cineva ti-a sugerat sa te antrenezi zilnic.
1. Nu vei avea niciodata rezultate doar pe o singura parte a corpului cand slabesti.Caloriile sunt arse, in asta consta slabitul.Deci slabesti uniform.
2. Nu vei slabi niciodata doar cu sport.Ai nevoie si de o alimentatie corespunzatoare.
3. Indiferent ca faci cardio sau antrenament pentru masa/forta/definire nu te sfatuiesc sa te antrenezi zilnic.Este greseala incepatorului care-i pune bete in roate din start.
4.Mareste aria de exercitii.Doar cu un singur exercitiu vei pierde timp degeaba.