|

Buna TPU, m-am apucat recent de sala, ma poate ajuta si pe mine cineva cu un program pentru o saptamana de sala? Gen ce grupe de muschii sa antrenez zilnic? si daca doriti si niste exercitii corespunzatoare grupelor de muschii alese? Multumesc enorm! Ofer fundita!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| a răspuns:

Salut, dupa ce invetii sa executii exercitiile corect, ai putea incepe cu acest program
Luni (push day): Piept - 3 exercitii a cate 3 seturi, 10-15 rep ( impins la piept bara/gantera, impins din inclinat bara/gantera, fluturari cu ganterele/cabluri )
Tricep - 2 exercitii a cate 3 seturi, 10-15 rep( extensi la scripete cu funia, extensi cu bara )
Umeri - 1 exercitiu 5 seturi, 10-15 rep ( fluturari laterale cu ganterele
Miercuri (pull day )
Spate : 3 exercitii a cate 3 seturi, 10-15 rep ( tractiuni la helcometru, ramat cu bara, lat pulldown- gasesti pe Youtube)
Biceps: 2 exercitii a cate 3 seturi, 10-15 rep ( ciocane, flexii )
trapez: 1 exercitiu 3 seturi 15-20 rep ( ridicari din umeri cu bara sau ganterele )
Vineri : picioare si abdomen, 3 exercitii pentru picioare (genoflexiuni, fandari, extensii ), 1 exercitiu -gambe, 2 ex pentru abdomen la preferinta.
Marti, joi : alergare, cardio.

Eu cu asta am inceput primele doua luni de sala si am avut rezultate bune, mi s-a parut foarte eficient. Sper ca te va ajuta.

1 răspuns: