|

Buna TPU! Pentru a imi forma picioarele am inteles ca este foarte bine sa faci scari. Cateva sfaturi?

7 Raportează Evaluează
7 răspunsuri:
| a răspuns:

Eu stiam ca cel mai bun exercitiu sunt genuflexiunile cu haltera pe umeri.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dacă nu te plictisește și nu deranjezi pe nimeni.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Genuflexiuni, presa, fandari, extensii la aparat pentru cvadriceps, genuflexiuni, fandari bulgaresti, indreptari +izolari cu elsatice (si alte nebunii) pentru fexieri (si nu numai), indreptari romanesti, flexii pentru biceps febural si presa (dar tii picioarele mai sus) pentru harmstrings (biceps femural + ceialalti muschi din zona, denumiti in engleza "harmstrings"), ridicari pe varfuri la smith si ridicari pe varfuri la aparat pentru gambe. Cam astea ar fi exercitiile de baza pentru picioare mari. Scari, sprinturi, jogging sunt bune ca exercitii cardio, nu pentru masa musculara.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pentru. Cardio, da. Dar sa fie mai "voluminoase" tipuri de fandari si genuflexiuni diverse...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da. Este. Atenție trepte.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dacă ești fată, există o multitudine de antrenamente pe Youtube pentru o tonifiere mai bună a picioarelor respectiv a întregului corp, pe canalul ''Alexu Fitness'' găsești destule antrenamente foarte eficiente.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Bună,Ema! Este foarte bine să faci scări pentru a-ți forma picioarele. De asemenea genoflexiunile cu greutăți mici la început, treptat adăugând greutati pentru a nu pune prea multa presiune pe mușchii piciorului. Poti caută de asemenea pe YouTube altfel de exerciții pentru formarea picioarelor. Mult succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează