|

Buna, TPU! Pentru varsta mea sunt destul de gras si mi-as dori sa slabesc! Puteti sa imi spuneti o alimentatie sanatoasa si niste exercitii ca sa slabesc?

11 răspunsuri:
| a răspuns:

Eu te-as sfatui sa slabesti sanatos, cu o alimentatie echilibrata si cu cele 3 mese pe zi care sunt sfinte, daca sari peste mese, te ingrasi deoarece organismul are tendinta sa cera mult mai mult dupa o perioada de infometare.
Incerca sa mananci sanatos. Sa ai cele 3 mese, cea de dimineata sa fie cea mai bogata caloric si cea mai diversificata ( paine, oua, branza, ceai, lapte, orez, fructe), cea de pranz ceva mai usora ( supa, ciorba, gratar *din legume, vita, pui, peste, curcan*, linte, fasole), iar seara, o salata in principiu, si cina sa fie pana pe la 19).
Intre mese principale poti sa iei si gustrari ( doar dupa cea de dimineata si dupa amiaza), constand in fructe.
Masele sa nu inclda prajeli, prea multe paste, sau dulciuri.
Si sa bei cel putin 2 l de lichide ( de prefera apa, nu suc, daca doresti sucuri, iti faci freshuri de fructe acasa, neindulcite). Si mult sport, alergat, mers pe bicicleta, sarit coarda, aerobic.

Răspuns utilizator avertizat
| a răspuns:

În primul rând te sfătuiesc să-ți numeri caloriile, atâta timp cât nu-ți depășești numărul de calorii/zi slăbești chiar dacă ai mâncat ce n-ar fi trebuit, gen o ciocolată(deși e mai bine să eviți). În scopul ăsta îți sugerez să te ajuti de un program gen myfitnesspal, e super simplu și te ajută să vezi și câte proteine/carbohidrații etc ai mâncat.
Cât despre dietă, mergi pe alimente sănătoase -chiar dacă mai faci o excepție din când în când-. Mânâncă mult pește, carne slabă, legume(atât crude cât și gătite, legumele sunt foarte slabe în calorii așa că e indicat să te "umplii" cu cât mai multe pentru a nu mânca alte alimente) și fructe(la fructe ai grijă la cantitate totuși și evită fructele gen banalele sau strugurii; fructele au aceleași beneficii ca legumele, însă au dulbu sau chiar mai mult în calorii și zahăr). Evită făinoasele, prăjelile și orice fel de dulce. Bea 2l de apă pe zi, ajută mult. Evită sucurile de orice fel, dacă chiar îți e poftă mergi pe ceva natural făcut în cază fără zahăr -dar ai grijă că într-un pahar de suc pui mult mai multe fructe decât ai mânca în mod normal- și dulciurile. Încearcă să ai 3 mese pe zi la aceeași oră și vreo 2 gustări între ele; nu trebuie să mânânci la nicio masă până ești plin, ci câte puțin pe parcursul zilei.
Cât despre exerciții, orice mișcare fizică te ajută să arzi calorii. În general cu cardio arzi cel mai mult, gen jogging, clase de aerobic etc. dar oricum, dieta e 90% așa că alege orice sport îți place. E mai important pentru modelarea mușchilor decât pentru slăbit. Mult succes!

| a răspuns:

Dieta, miscare si ambiţie.

| explică:

Va multumesc tuturor foarte mult! Insa nu ma pot decide care e cel mai bun raspuns!

| a răspuns:

Si eu sunt la fel. Am o alimentatie astfel : mananc la micul dejun o felie de paine cu gem sau maxim 2 sau cu unt sau margarina. Pranz 3 felii de paine cu un copan de pui ori fiert ori la gretar nici decum prajit sau un piept de pui la fel gretar sau fiert ( poti manca 2 copane daca sunt mici ) sau un peste la fel ori fiert ori la gretar, sugerabil la gretar. Seara neaparat pana la ora 6 sa mananci 2 mere sau pere sau o gustare sanatoasa. Succes la slabit!

| a răspuns (pentru Valentinbaciu2002):

Alimentația ta e super aiurea pentru slăbit, gemul și untul n-au ce căuta într-o cură, sunt bombe calorice. Pot să mă gândesc la mâncăruri pentru micul dejun care sunt de 20 de ori mai consistente și de 3-4 ori mai slabe în calorii decât ce mânânci tu.
Iarăși, de ce ai mânca pâine la prânz? Carnea nu trebuie mâncată cu pâine, e o combinație super proastă.
30 de grame de gem + 2 mere sau 2 pere = mai mult zahăr decât ar trebui să mânânci într-o zi.
E bine că încerci să slăbești, dar cu dieta aia n-ai să ajungi nicăieri.

| a răspuns (pentru Syndre):

Ei bine am slabit 2 kg saptamana asta. Nu te supara dar am spus 2 mere sau 2 pere deci, am spus sau.

| a răspuns (pentru Valentinbaciu2002):

În primul rând, mai mult de 1k DE GRĂSIME pe săptămâna n-ai cum să dai jos, dacă dai mai mult e doar lichid reținut de organism. E logic ca ai să slăbești dacă tu înainte mâncai mult mai mult, dar n-ai să ajungi departe. Numărul de calorii care trebuie să-l mânânci ca să-ți menții greutatea scade odată cu greutate, e la mintea cocoșului.
Și eu am spus tot sau, mai citește răspunsul meu de 2-3 ori.

| a răspuns (pentru Syndre):

Las-o balta

| a răspuns (pentru Valentinbaciu2002):

Revino peste 3-4 săptămâni când îți dai seama că dieta ta nu e tocmai dietă.