|

Buna TPU sau mai bine spus buna sportivilor! Am si eu o mica problema. Am 16 ani si trag de fiare cam de la 10-11 ani. Corpul meu pot spune ca e mijlocul dintre " numai oase, fara carne " si " mega batoza ". Pe scurt. am o greutate medie, insa. problema sta in felul urmator : M-am decis vara asta sa trag tare. deoarece in ultimul timp am slabit putin. cam mult, inaltimea mea fiind de 1.74-1.77, iar greutate de 60-61 kg straight face ( Naspaaa ). Eu sunt genul de persoana care trebuie motivata ca sa faca ceva, ca de exemplu nervii. imi descarc nervii prin exercitii. Exercitiile ma obosesc = ma consum = fara nervi. Iubita mea pleaca in strainatate vreo 2 saptamani, dar cel mai mult sigur O LUNA. In acest timp. as vrea sa trag cat de tare pot si sa mananc pentru mine... ca sa pun piciorul in prag si sa nu TRAG CA FRAIERUL... deoarece vreau sa cresc in masa. nu in ani si nu in kilograme. Ce-mi recomandati? Eu am o gantera de aproximativ 10 kg. Trag de ea. imi ia "jumatate de ora" sa o bosesc la o serie. Fac aproximativ 8-10 serii a cate 40-70 ridicari. S-ar putea. sa-mi iau o haltera de 20kg-30kg. dar nu e sigur. Ce-mi recomandati? Cam ce program de mese pe zi ar trebui sa respect? Si cam ce exercitii sa fac ca sa ma ajute la cresterea masei musculare? Nu ma astept la minuni e clar! STIU ca nu cresc intr-o luna cat creste unul intr-un an sau in 10, E CLAR, insa. faptul ca vreau sa fac o schimbare la mine si sa-i fac o surpriza iubitei ma motiveaza mult. Astept raspunsurile voastre! Multumesc!

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

"40-70 ridicari"? tu faci aerobic?

Se fac maxim 8 repetari. poti peste, maresti greutatea.

Muschii se fac prin :

- alimentatie speciala +_ antrenament, daca vrei doar antrenament nu faci mare lucru.

Ce alimentatie si ce program ai acum?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Acum... am un program de vreo5 mese pe zi. Mananc cat pot carne si restul... ce apuc sau ce gatesc eu ori maica-mea.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru SmoKez):

Ar trebui sa ai un plan clar, nu "ce apuc", eu de multe ori stiu de luni ce o sa mananc joi sau vineri ( cand sunt in perioada de masa musculara ).

Si in afara de carne, ai si alte surse de proteine : oua, branza, migdale, nuci, caju, peste, linte, naut.

Si termina cu 40-70 ridicari ( de fapt vrei sa spui "flexii" sau "extensii", nu "ridicari", ridicari fac COPIII MICI care nu stiu sa se exprime ).

Fa maxim 8 repetari ( poti peste, maresti greutatea) si doar exercitii de baza ( impins cu haltera, tractiuni la bara, flotari la paralele, indreptari cu haltera, genu cu haltera pe umeri, impins la presa, fandari cu gantere, presa militara ), ATAT deocamdata.

In primii 3-4 ani de sala faci doar exercitii de baza, nu "ridicari" sau altele de genul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează