|

Bună ziua, am o întrebare pentru cei cu experienta, este ok acest program?

Luni-Piept

Marti-Spate

Miercuri-picioare

Joi-Umeri

Vineri-Biceps/Triceps

Sambata/Duminica-Pauza

Zilnic abdomene și din când în când cardio.



Alimentație- 200/250 g proteine, 100/150 g Carbo complecsi.

FUNDA!

4 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Da e ok, numai sa nu faci asa des abdomenul in fiecare zi, daca urmaresti acumularea in masa poti sa adaugi grasimi sanatoase din avocado, eventual un supliment cu omega 3.

3 răspunsuri:
| a răspuns:

Ce scop urmaresti masa musculara? Sa sti ca si abdomenul e tot un muschi nu e bine sa il lucrezi in fiecare zi maxim de doua ori pe saptamana.
Ai scris 200-250 g proteine, 100/150 g Carbo complecsi. dezvolta din ce iti iei astea?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru N3bunu88):

Urmăresc acumularea în masa musculara fără grăsime știu cai foarte greu. Pai proteinele le iau de obicei din carne : pui/vita/curcan/peste. Din când în când din oua și brânză de vaci slaba. Iar carbohidrați din legume și fructe. Spanac, mazăre, fasole verde, porumb. Broccoli fiert, legume crude roșii castraveți ardei gras. Încerc sa evit grăsimile deși știu ca sunt bune alunele semințele untul de arahidei încerc sa le evit fiindcă au foarte multe calorii... la fiecare masa mănânc înjur de 40-50 de grame de proteine cu 20 grame carbo complecsi. Ce zici e ok antrenamentul?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru N3bunu88):

Bun mersi frumos! Atunci o sa fac de 2 ori pe săptămână abdomene

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează