| almaz a întrebat:

Permiteți-mi și mie vă rog să vă adresez o întrebare, pentru cei care folosesc suplimentele alimentare și sunt pricepuți în domeniu.

Vreau să slăbesc, mai exact vreau să scad % de grăsime, fac de 2 săptămâni sală, a câte 4 zile pe săptămână. Am tot citit/auzit că am nevoie de PROTEINE ca să nu pierd din masa musculară, mai mult de cât atât... dacă ești începător și consumi 2, 5g proteină pe kg, mai am și șanse să cresc în masă musculară și în aceelași timp să scad în % de grăsimi, în fine... întrebarea mea este următoarea - De la care producător să cumpăr? Care sunt mai bine? caut ceva cu mai puține calorii și cu mai multe proteine pe porție! Poate îmi recomandă cineva, ce să procur, ceva bun și de dorit mai ieftin că sunt student :lol:

Ce ține despre mine, am 22 ani, băiat - 83kg
Grasimi: 18, 5% / 15, 4kg
Muschi: 77,5% / 64, 5kg
Grasimea viscerala: 3
IMC 25, 4

Țin să vă mulțumesc frumos pentru atenție.

Răspuns Câştigător
| DovleacTurbat a răspuns:

Cu gramajul proteinelor pe kg/corp ideal ar fi sa fie mare, chiar daca consumi mai multe proteine decat corpul tau are nevoie organismul le va elimina prin urina, dar daca mananci mai putine in functie si de genetica ta, antrenamentul, etc vei pierde si ceva tesut muscular (poti merge pe 2g/kg) In legatura cu suplimentele poti folosi un izolator proteic poti incerca Whey isolate de la my protein. Antrenamentul trebuie ajustat din nou pentru ca odata aflat in deficit caloric, scazand din carbo si grasimi (energia corpului) nu te vei mai putea antrena la fel ca in surplus caloric, iti va fi mai greu, te vei simti mai slabit. Ajusteaza-ti antrenamentul la noile standarde ale tale. Daca alimentatia ta nu va fi una corespunzatoare obiectivului tau nu vei reusi nimic deci nu te baza pe suplimente. Pe toata aceasta perioada poti sa iei si un complex de vitamine.

4 răspunsuri:
| peperonies a răspuns: