|

Carnea de vită, cum e bine sa o prepar pentru masă musculară, vreau sa fac masă musculară ma duc la sala de ceva timp și mi-a recomandat cineva carnea de vită, cum e bine? Prăjită sau fiarta sau la cuptor? Dau fundă pentru cine ma lămurește cu meniurile aste cu fitnessul și masa musculară

5 răspunsuri:
| a răspuns:

Dta dorești să mănânci carne de vită pentru creșterea masei musculare, Carnea de vită are mai puțină grăsime de decât cea de porc, deci mai multe proteine raportate la volum. Masa musculară nu crește numai din ceea ce mănânci, ci din ceea ce se asimilează, din ceea ce intră efectiv în corpul tău, în circuitul metabolic.

| a răspuns:

Prajita si rare sau medium rare, dar nu prajita intr-o tona de ulei.
O tigaie de teflon si putin ulei cat sa nu se lipeasca.
Depinde cat de groasa e bucata, nu pui sare si piper, incingi bine tigaia, si o arunci acolo. Daca e mai groasa ii pui un capac dupa ce o intorci pe cealalta si dai mai incet. Sarea nu prea e buna dar daca totusi vrei sa pui, pui putin la sfarsit. Carnea trebuie sa fie proaspata ca sa o poti manca un rare/medium rare.
Sau si mai sanatos, daca e proaspata, faci tartar. Cea mai buna alegere. dar iti trebuie o anumita bucata.

| a răspuns (pentru anonim_4396):

Am uitat sa scriu ca, daca adaugi sare la carne inainte, o sa iasa uscata, ca o sa iasa toata zeama din ea. De-asta pui la sfarsit sau dupa ce ai prajit-o un pic sa-i inchizi porii.

Răspuns utilizator avertizat
| a răspuns:

Carnea de vita este pretentioasa la gatit. Cel mai bine este ca ea sa fie prajita intr-o tigaie, nu necesita o prajire foarte intensa deoarece interiorul carnii trebuie sa fie aproape crud 'in sange' sau medium, ca daca o prajesti prea tare pana sa se innegreasca si interiorul aceasta o sa fie mult prea tare ca sa o poti manca zici ca ii un cauciuc.
Cel mai bine este sa vezi pe Youtube exact cat timp sa o lasi pe fiecare parte pentru ca aici depinde si cat de groasa este carnea.