|

Ce parere aveti despre Gfx 8? Ce ati recomanda pentru incepatori?

13 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Parerea mea este sa nu iti iei GFX... in general nu prea sunt de acord cu weight gainerele. Platesti mult pentru niste carbohidrati pe care poti sa ii iei foarte usor din alimentatie.

Mai bine iti iei un concentrat proteic din zer pe langa care mai mananci o banana si ai obtinut exact acelasi lucru ca in cazul GFX numai ca la un raport calitate pret mai bun.

Sunt aparate multifunctionale si aparate functionale. In general exercitiile de baza pentru cresterea in masa musculara sunt Indreptarile, Genuflexiunile si impinsul la piept/flotarile. Parerea mea este ca daca vrei sa cresti nu o poti face acasa. Trebuie sa mergi la o sala unde sa ai echipament si greutati adecvate.

Cresterea in masa musculara implica greutati mari, greutati cu care sa nu poti sa faci mai mult de 5-6 repetari.

12 răspunsuri:
| a răspuns:

Este o intrebare la care nu are nimeni cum sa iti raspunda, trebuie sa dai mai multe detalii.
Incepator in ce? In Fitness? Daca da ce rezultate incerci sa obtii? Care este conformatia ta in momentul de fata inaltime greutate procent de grasime corporala?
Daca raspunzi la intrebarile astea putem veni si noi cu un raspuns mai bun.
Gfx8 este un weight gainer ca multe altele de pe piata nimic mai special, acum daca ti se potriveste sa nu tie personal nu am cum sa stiu fara sa stiu mai multe detalii despre tine.

Dar cum a spus si Cosmin, suplimentele conteaza prea putin. Ceea ce mananci inseamna 80-90%

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Nickname1890):

Salut, am 1, 72m si 60kg... sunt ectomorf sau cum ii zice. bineinteles ca mancarea e baza. dar totosui un supliment nu cred ca ar strica sa obrin rezultate mai bune. as dori sa cresc in masa musculara

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Recomand sa inveti sa mananci.

Suplimentele ( gen GFX ) conteaza 10 %, mancarea 90 %.

De-aia incepatorii progreseaza greu sau deloc... se concentreaza foarte mult pe ceva ce conteaza doar 10 % happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Stiu ca ai ceva experienta in domeniu ai putea sa imi explici ceva, cum ar fi:

am un aparat multifunctional ce exerciti pot face cu el?
gantere de mana
bara pentru piept
si un program bine pus la punct pentru a obtine maximul dorit

SCOP / MASA MUSCULARA...

poate par exigent, dar unde sa apelez mersi pentru intelegeri

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Nickname1890):

Bun si incotro sa ma indrept spre ce supliment, si ce sa mai adaug pe langa el.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru sanboss):

Pai sunt multe concentrate proteice bune...

Eu in momentul asta folosesc http://www.myprotein.ro/sports-nutrition/impact-whey-protein/10530943.html si sunt multumit.

Imediat dupa antrenament mai adaugi ceva carbohidrati 1 2 banane spre exemplu ca sa obtii efectul de weight gainer. Iar in cursul zilei poti sa iti faci un shake la blender: 300ml lapte, 2banane, 1lingura unt de arahide, 1 cupa de concentrat proteic. Amesteci tot bine si il bei INCET!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Nickname1890):

Explica-mi daca vrei si nu par asa stresant ( noob )

proteinele sunt cele care iti ofera masa musculara?
carbohidrati sunt cei care iti ofera energie organisumul?

cat din fiecare trebuie consumat zilnic?


Daca combin impact wuhei protein cu instant oats ce parere ai? 1 cupa de fiecare e prea mult?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru sanboss):

Da ai inteles bine... ce trebuie sa mai stii este ca unii carbohidrati care nu se consuma se stocheaza in corp sub forma de grasimi. Deci ai grija cu cantitatea de carbohidrati consumata seara.

Este ok si daca le combini o cupa din fiecare.

Cat ar trebui consumat zilnic, asta depinde de ce mananci in rest.

Avand in vedere inaltimea si greutatea ta, ar trebui sa consumi zilnic undeva in jur de 2400Kcal, din care vreo 110Grame de proteine. Trebuie tu sa calculezi aproximativ cam cat iei din alimentele pe care le mananci zilnic, vezi cat poti sa obtii in plus marind portiile sau adaugand 1-2 mese in plus, apoi de cat este nevoie suplimentezi cu shakeul protein sau cu carbohidrati.

https://www.supertracker.usda.gov/foodapedia.aspx aici gasesti informatiile nutritionale despre toate mancarurile ca sa poti sa iti faci un calcul aproximativ al aportului tau caloric zilnic si al proteinelor consumate.

Bafta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Nickname1890):

Mersi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Nickname1890):

Trebuie sa ma pun pe mancat bine, am ajuns la concluzia ca is cam la jumate din ce imi spui acolo.

daca mergi la sala, imi poti spune ce exerciti faci cu un aparat multifunctional gen https://:///......gle.ro/url

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru sanboss):

Linkul pus de tine nu se deschide.

In general antrenamentul pentru crestere in masa musculara trebuie sa fie axat pe exercitii cu greutati libere si nu aparate. Au si aparatele rostul lor, dar nimic nu poate intrece efectul Indreptarilor, Genoflexiunilor, impinsului la piept si ridicatului deasupra capului.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Nickname1890):

De ce se recomanda incepatorilor mai degraba un gainer care sa aiba un contiunt mai mare in carbohidrati si mai mic in proteine. pe site shopbuilder am observat asta.

ar exista efecte secundare ca un incepator ca mine sa bage 100 g proteine si 100 150 g carbo pe zi... in doua / 3 porti

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează