|

Ce se intampla daca iei oxid nitric care nu contine creatina si in acelasi timp un supliment de 5 grame creatina? Iti fortezi rinichii? Ajung 3 l de apa pe zi la creatina sau/si oxid nitric si cat ii maxim 4-5? Am citit ca la 7l poti sa faci suprahidratare si sa mori.Are rost sa iei si bcaa https://proteinhouse.ro/dorian-yates-nutrition-hit-bcaa- 10-1-1-400g pe langa glutamina, whey si oxid nitric? Nu ma refac chiar atat de bine.M-am gandit sa incerc sa iau whey in fiecare zi si glutamina nu doar atunci cand fac antrenament ii ok? Ce suplimente spuneti ca merita in ordinea importantei lor?

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Salut. Nu te lua după toți necunoscătorii care zic că te desumflii daca nu mai iei ceva laughing in primul rand un supliment trebuie luat un timp mai îndelungat ca să vezi rezultate vizibile, deci nu îți imagina că într-o lună te faci mare de la creatină, whey sau oxid nitric, iar după ce nu mai iei 2 săptămâni te dezumfli. După mine suplimentele esențiale sunt următoarele și îți zic și de ce:
1)Creatina(în perioada de creștere în masă, nu definire) deoarece este cel mai studiat supliment, nu are efecte secundare, este eficient, iar pe mine m-a ajutat mereu. Nu îți imagina că am băut 4-5 litri de apa pe zi in timp ce luam creatina sau oricare alt supliment, am băut maxim 2.5 L sau pur și simplu cand mi-a fost sete și n-am avut niciodată probleme de sanatate, la rinichi sau mai știu eu ce. Orice supliment luat in dozele recomandate nu îți poate face rău
2) Multivitamine- deoarece niciodată nu îți poți asigura din alimentație necesarul zilnic (mai ales de zinc și magneziu pe care eu le văd foarte importante)
3) Whey- asta doar in cazul în care nu îți asiguri necesarul proteic din alimentație
4) Cofeina- se găsește în majoritatea pre workouturilor, iar în zilele când te simți fără energie e bine venită, dar nu recomand daca ai probleme cu inima...palpitații și chestii de genul, și nici să nu iei mai mult de 300mg deoarece după ce se duce efectul energic simți o stare buzzed (de colaps), cel puțin în cazul meu.
5) mai este bcaa, dar sincer părerile sunt împărțite... după mine e useless și chestie de marketing, daca consumi multe proteine nu e nevoie de BCAA

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Creatina nu-si are rostul, iti stocheaza doar apa in muschi si o sa ai doar impresia ca esti mai umflat. Mai bine mai adaugi o masa in plus. Proteinele sunt importante, poti sa iei si aminoacizi dupa antrenamente, si ajung 3 litrii pe zi cu sau fara creatina.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru AdamHickss):

Cu celelalte sunt de acord dar creatina este folosita foarte mult si atunci cand am luat mai demult am simtit ca m-a ajutat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru uchihasasuke09):

Te ajuta pe termen scurt, daca te accidentezi sau te opresti 2 saptamani din antrenament nu o sa-ti vina sa crezi cum te desumfli.
Dar daca crezi ca nu o sa te opresti niciodata ia linistitlaughing In ce sens te-a ajutat?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru AdamHickss):

Mi-a redus mult febra musculara, mi-a dat destula energie si daca nu ii firma proasta nu te umfli foarte tare incat sa observe altii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează