|

Ce te ajut Aminoacizi?

13 Raportează Evaluează
13 răspunsuri:
RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Aminoacizii ajuta la formarea proteinelor care intra in compozitia muschilor.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru anonim_4396):

Mai clar terog laughing

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Costica32):

Dupa cum a raspuns si Ion_Giurgica_1997_etc etc ''O definitie simpla: sunt "caramizile" cu care se construiesc moleculele proteinelor. ''

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Proteinele care intra in compozitia muschilor. Pentru contractarea muschilor actina si miozina si proteinele necontractine globulina, mioglobina si albumina. :] De ce nu dai tu expicatii lui Costica23 daca tot esti asa un mare geniu? thinking

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonim_4396):

E exact invers.

O proteina e compusa din aminoacizi. Cand mananci proteine, ele sunt descompuse in aminoacizi ( sinteza proteinelor ) si AMINOACIZII ajung in muschi efectiv.

Proteina mereu e descompusa in amino, inainte sa ajunga in muschi.

Cati ani de sala ai?

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Nu,nu fac sala. Daca incerci sa ajuti pe cineva asta nu inseamna ca trebuie sa faci sala. Si Costica nu a mentionat nimic de antrenamente si sala. A intrebat pur si simplu la ce ajuta aminoacizii.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonim_4396):

Si nu era clar ca daca intreaba la "sport" e legat de sala, masa musculara si forta? Ca asta se discuta la "sport".

Mai citeste putin la biologie, sa vezi cum e proteina descompusa.

Si apoi aplica ce citesti legat de sala ( ah stai, am uitat, nu faci ca esti prea firav sa ridici ceva, preferi sa stai cu mainile tale de domnisoara si sa dai raspunsuri stupide ).

Intai CITESTI si apoi raspunzi.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Amino acizii reprezinta partile esentiale ale proteinelor si ale muschilor. Joaca de asemenea si un rol important in procesele fiziologice ce au legatura cu energia noastra, starea noastra, functionarea cerebrala, musculara si capacitatea de crestere in masa musculara, dar desigur si in atingerea unui procent de grasime corporala dezirabil.

Exista 23 de amino acizi dintre care 9 sunt clasificati ca fiind esentiali sau indispensabili, cei care trebuie obtinuti prin consumul nutritiv.

Cei ramasi sunt considerati a fi dispensabili sau neesentiali intrucat organismul este capabil sa ii sintetizeze din alti amino acizi.

De asemenea, mai exista si o a treia categorie, amino acizi conditionati, semiesentiali.

Amino acizii esentiali nu pot fi produsi de catre organism, prin urmare ei trebuie sa fie obtinuti fie prin surse alimentare, fie prin suplimente.

Amino acizii esentiali sunt: izoleucina (Ile), Leucina (Le), Lizina (Lys), Metionina (Met), Fenilalanina (Phe), Treonina (Thr), Triptofanul (Trp) si Valina (Val), histidina (his – un amino acid esential pentru sugari, intrucat organismul unui adult il poate sintetiza).

Amino acizii neesentiali sunt produsi de catre organism chiar si in absenta unei alimentatii care sa ni-i ofere: alanina, aspargina, acidul aspartic, acidul glutamic.
Amino acizii semiesentiali sunt in general neesentiali, cu exceptia momentelor in care suferim de diverse afectiuni sau stres: arginina, cisteina, glutamina, tirosina, glicina, ornitina, prolina si serina.

In momentul in care proteinele sunt digerate si descompuse, ceea ce ramane sunt amino acizii.

Organismul uman are nevoie de un anumit numar de amino acizi pentru:

descompunerea mancarii
crestere
repararea tesuturilor
buna functionare a organismului (imbunatatesc sistemul imunitar, scad tensiunea, poate ajuta la tratarea bolilor de inima etc.)

Probabil ca cei mai multi dintre noi, in momentul in care mananca nu acorda foarte mare atentie continutului...2010 - 2102 + Vezi răspunsul întreg

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Aannoonniimmuull):

Copy/paste fara sa intelegi nimic, nu mentionezi nimic de MASA MUSCULARA, cum ar trebui sa-i consume ca sa maximizeze cresterea de masa musculara, cum sa-i combine cu antrenamentul, etc.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Prietene, din momentul in care se consuma proteine, in stomacul nostru se activeaza o enzima numita pepsina. Lungile lanturi de aminoacizi sunt desfacute in lanturi mai scurte, apoi partiala digestie a proteinelor continua in intestin, unde enzimele pancreatice vor desface inca o data lanturile de aminoacizi in polipeptide.

In final polipeptidele vor fi desfacute una cate una de catre un alt grup de enzime in dipeptide sau tripeptide, adica lanturi de doi sau trei aminoacizi. Acestea vor fi absorbite in circulatia sangelui si transportate la ficat, unde unul din patru va fi transormat intr-un aminoacid diferit, folosit apoi pentru formarea de proteine specifice.

Nu toti aminoacizii vor fi retinuti in organism. Aceasta depinde de necesitatile de moment: pentru u culturist principalul obiectiv e acela de a procura corpului proteinele necesare reconstructiei musculare dupa un antrenament intens.O definitie simpla: sunt "caramizile" cu care se construiesc moleculele proteinelor.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ion_Giurgica_1997_qOVn):

Alt COPIL care da copy/paste aiurea.

Nu mentionezi nimic de antrenament si altele.

Aminoacizii se iau imediat dupa antrenament, ajuta la refacerea fibrelor si la cresterea masei musculare.

DAR sunt foarte eficient in perioada de DEFINIRE ca te ajuta sa mentii masa musculara cand arzi grasimea.

Si asta e raspunsul la intrebare.

Cand dai COPY/PASTE mai documenteaza-te si tu.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează