|

Ce zone ale corpului se definesc facand flotari corecte? Am mai vazut pe Youtube, oameni care fac un anumit număr de flotari pe zi. De pe 1 septembrie m-am apucat să fac și eu, cate 200 pe zi, sau putin mai mult.

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Doar tonifiezi puțin pectoralii și tricepsul, până la un anumit punct când le faci degeaba. Și 200 zilnic e urat, saracii mușchi când se mai odihnesc și ei?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru iLuis):

Ar trebui să fac mai multe?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Andreipop123):

Nu, mai putine. Muschii se dezvolta in zilele de pauza, NU cand ii lucrezi.

Daca tu faci zilnic, ei CAND mai cresc? O sa progresezi putin si prost.

Mai documenteaza-te cum se fac muschii, cate fripturi trebuie sa mananci pe zi, etc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Andreipop123):

Degeaba faci 200 de flotari pe zi.
Corpul se obisnuieste cu ele si pentru el nu mai e un stres deci nu se mai dezvolta. Poate merge prima luna si se vede ceva dar dupa... nici o sansa.

Ca sa construiesti masa musculara ai nevoie de greutati pe care trebuie sa le cresti treptat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Le faci degeaba.
Nu se defineste nimic, te definesti atunci cand esti in deficit caloric, deci slabesti.
Flotarile stimuleaza muschii pectorali, deltoizii anteriori si tricepsii brahiali.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează