| SERIALS a întrebat:

Consuma cineva suplimente, proteine? Cred ca antrenorul m-a tras de sfoara, sunt incepator, mi-a zis ca daca vreau mai repede sa adaug masa musculara sa-mi cumpar si proteine, adica el sa comande. Mi-a cerut 160 lei, azi am primit asa ceva: 1) Pro Mass Aspartame free, Food supliment Net Weight e 1600 g Chocolate Flavour; 2) 100% creatine monohydrate net wt: 300 g food supliment.
Am cautat pe net si prima costa undeva 25-40 lei, iar al doilea - 7 dolari, m-a pacalit de bani? Ce e de facut?

18 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Evident, antrenorul este distribuitor de produse din astea, si ca re-vanzator, bineinteles ca castiga la vanzarea fiecarui produs.
Pacalit de bani?
Fiecare vinde cu cat crede, nu exista pret fix!
Nu-ti convine pretul, nu cumperi, ca nu-ti ia nimeni banii din buzunar!

| SERIALS explică (pentru Violleta2022):

Eu nu am stiut ca astea is produse ieftine. Bineinteles ca stiam ca castiga el ceva din asta, dar nu credeam ca castiga dublu.

| Violleta2022 a răspuns (pentru SERIALS):

Dupa cum am spus, nu-ti baga nimeni mana in buzunar, el iti spune daca vrei sa cumepri de la el, sau nu.
Cat castiga el, este problema lui, nu a ta, el poate sa vanda cu cat vrea.

| SERIALS explică (pentru Violleta2022):

Am inteles, pacat de asta, nu mai pot face nimic.

| Violleta2022 a răspuns (pentru SERIALS):

Asa se fac afacerile si se castiga bine!
Este convenient ca el ti-o aduce la sala si nu mai platesti transportul, deci si asta trebuie sa iei in calcul.


Tu trebuia sa stii de la inceput ca nu te obliga nimeni sa cumperi, este datoria ta sa verifici preturile si sa cumperi de acolo de unde iti convine.

| SERIALS explică (pentru Violleta2022):

Eu nici denumirile nu le cunosteam. Is incepator la sala.

| DovleacTurbat a răspuns:

rolling on the floor) N-am auzit de primul, dar acel Aspartame sper sa nu faca referire la indulcitorul cancerigen Aspartam. Creatina monohidrata e ieftina undeva la 50 de lei maxim, dar sa fie monohidrata simplă. Nu te mai lua dupa el, suplimentele sunt doar mancare si atat, e cam si cum ai manca cu 1 masa 2 in plus data decat mananci tu intr-o zi normala. Cresterea in masa se realizeaza in timp, antrenamente bune, mancare, apa, somn.

| SERIALS explică (pentru DovleacTurbat):

26 + 55 = 160? Asa antrenorul calculeaza?

| DovleacTurbat a răspuns (pentru SERIALS):

=). Nu ma bag, e problema lui. Pana la urma omul e autorizat, are o diploma poate si o licenta (sper) eu sunt 0 barat. Poti discuta cu el intr-un mod civilizat, ii dai inapoi suplimentele, ceri banii înapoi. Sincer nici nu m-am uitat la ce contine primul supliment, dar dupa nume repet nu-l consuma. Suplimentele se aleg in functie de tine, de alimentatia ta. Daca nu-ti atingi necesaru proteic iti iei un concentrat proteic, nu faci fata cu, carbo, calorii iei un gainer. Ca pudra proteică poti lua proteina din zer. Ca gainer Serious mass (doar parerea mea).

| SERIALS explică (pentru DovleacTurbat):

Deja le-am inceput si nu pot sa i le intorc... deja zic sa le consum astea si sa nu mai iau nimic, adica asa pentru inceput

| SERIALS explică:

Iata am gasit pe eMAG prima - 55 lei http://m.emag.ro/......D354P3BBM/

| SERIALS explică:

A doua costa 26 lei - http://m.emag.ro/......D277T2BBM/

| Petru_Boia_1992 a răspuns:

Sa I le dai inapoi si sa ii ceri bani inapoi si sa nu mai iei protein,ca nu-s bune, poti sa pui masa musculara pe tine si fara sa iei proteine, da le pui mai greu dar esti mai sanatos zic eu, proteine iei din lapte oua carne, nu din chimicale, parerea mea.

| SERIALS explică (pentru Petru_Boia_1992):

Deja le-am inceput si nu pot sa i le intorc... deja zic sa le consum astea si sa nu mai iau nimic, adica asa pentru inceput.

| Petru_Boia_1992 a răspuns (pentru SERIALS):

Nu stiu ce sa zic, daca le-ai inceput nu prea mai poti sa ii le dai inapoi,(dar pai sa nu ii mai dai bani pe cursuri pana iti scoti bani pe alea, daca ai face asa nu ar fi o optiune buna pentru ca ar isca o cearta, iale pe astea si pa sau nu stiu mai vezi ce spun si altii).

| SERIALS explică (pentru Petru_Boia_1992):

Mi-i rusine sa-i spun sau sa incep sa discut cu el despre asta, mai bine deja le folosesc pe astea si gata, nu mai folosesc nimic, mai bine mananc bine decat sa dau bani pe astea si inca asta sa ma amageasca. Nu am nici cea mai mica intentie sa ma cert si asa ma simt naspa, trebuie sa ma pregatesc pentru licenta, deja treaba lui, m-a amagit, asta e, v-a plati candva pentru asta, Dumnezeul e mare.

| SERIALS explică (pentru Petru_Boia_1992):

In general nu mai trebuie sa cumpar chestii asa de pe mana, trebuie doar cu bon si la magazine specializate, ca salile astea te jefuiesc. De ex un baton care la auchan costa 1, 50 lei, la sala cumperi cu 5 lei.

| Petru_Boia_1992 a răspuns (pentru SERIALS):

Pai da nu e bine sa te certi cu alti pentru niste lucruri marunte, data viitoare, nu mai iei si gata.