| SERIALS a întrebat:

Consuma cineva suplimente, proteine? Cred ca antrenorul m-a tras de sfoara, sunt incepator, mi-a zis ca daca vreau mai repede sa adaug masa musculara sa-mi cumpar si proteine, adica el sa comande. Mi-a cerut 160 lei, azi am primit asa ceva: 1) Pro Mass Aspartame free, Food supliment Net Weight e 1600 g Chocolate Flavour; 2) 100% creatine monohydrate net wt: 300 g food supliment.
Am cautat pe net si prima costa undeva 25-40 lei, iar al doilea - 7 dolari, m-a pacalit de bani? Ce e de facut?

18 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Evident, antrenorul este distribuitor de produse din astea, si ca re-vanzator, bineinteles ca castiga la vanzarea fiecarui produs.
Pacalit de bani?
Fiecare vinde cu cat crede, nu exista pret fix!
Nu-ti convine pretul, nu cumperi, ca nu-ti ia nimeni banii din buzunar!

| SERIALS explică (pentru Violleta2022):

Eu nu am stiut ca astea is produse ieftine. Bineinteles ca stiam ca castiga el ceva din asta, dar nu credeam ca castiga dublu.

| Violleta2022 a răspuns (pentru SERIALS):

Dupa cum am spus, nu-ti baga nimeni mana in buzunar, el iti spune daca vrei sa cumepri de la el, sau nu.
Cat castiga el, este problema lui, nu a ta, el poate sa vanda cu cat vrea.

| SERIALS explică (pentru Violleta2022):

Am inteles, pacat de asta, nu mai pot face nimic.

| Violleta2022 a răspuns (pentru SERIALS):

Asa se fac afacerile si se castiga bine!
Este convenient ca el ti-o aduce la sala si nu mai platesti transportul, deci si asta trebuie sa iei in calcul.


Tu trebuia sa stii de la inceput ca nu te obliga nimeni sa cumperi, este datoria ta sa verifici preturile si sa cumperi de acolo de unde iti convine.

| SERIALS explică (pentru Violleta2022):

Eu nici denumirile nu le cunosteam. Is incepator la sala.

| DovleacTurbat a răspuns: