|

Daca fac 100 de flotari in fiecare zi, ma va ajuta sa am patratelele mai vezibile si muschii mai mari?

23 Raportează Evaluează
23 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu. 100 de flotari pe zi te vor suprasolicita, vei fi ca un bec care funcționează constant și se arde. Gândește-te la altă modalitate, nu poți face mușchi doar pentru că faci 100 de flotari pe zi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Termopile):

Dar daca fac si pe langa flotari vreo 50 de asezari si vreo 50 de sit-ups(nu imi vine in minte pe romana)va ajuta mai mult?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Wirusssssssss123):

Nu, dar daca te apuci sa te documentezi serios legat de cum creste masa musculara si ce inseamna definire si ce face muschii sa fie mai vizibili, iti cresti considerabil sansele.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Wirusssssssss123):

Îți recomand altceva. Sa faci de 3-4 ori pe săptămână flotari, dar procedezi în felul următor :faci 3 serii a câte 20 de flotari cu pauza 3 minute între serii dar cum procedezi variezi tipul flotarilor, faci spre exemplu prima serie faci flotari normale, a doua serie faci cu palmele apropiate și ultima serie faci flotari spiderman. Treaba e simpla Luni până Vineri (Sâmbătă și Duminică pauză de odihnă) si faci 3 serii de 20 de flotari cu pauză între serii de 3 minute și fiecare serie pe care o faci ate un tip diferit de flotari (Cauți pe net "Tipuri de flotari" ). Ai înțeles.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Termopile):

Da,mersi mult happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Wirusssssssss123):

Secretul e la fiecare serie pe care o faci să variezi tipul flotarilor să nu faci niciodată același tip de flotari comsecutiv.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Termopile):

Ok,am inteles

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Wirusssssssss123):

Ai înțeles ce trebuie să faci

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Wirusssssssss123):

Nu ai pentru ce, a fost plăcerea mea, mi-a plăcut să știu că ti-am fost de folos.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Wirusssssssss123):

Am o intrebare tu câți ani ai?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Termopile):

Aproape 14 jumate

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Wirusssssssss123):

In general copiii mici de 14 ani vor sa faca muschi facand "sute" de flotari zilnic. Cred ca e cel mai PROST antrenament ever.

Nici macar nu-ti lucrezi tot corpul, nu maresti greutatea (pentru muschi trebuie sa maresti greutatea, NU numarul de repetari).

De nutritie nu spui nimic, CATE fripturi mananci pe zi? Sau tu vrei sa pui muschi doar cu exercitii? laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Daca fac flotarile cu un ghiozdan in spate si cateva greutati in el va fi mai eficient?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Wirusssssssss123):

Putin mai eficient.
Dar tu vrei sa lucrezi doar piept si triceps? Nu vrei si biceps, umeri, spate, picioare, abdomen?

Ca o regula:
- pentru forta: sub 5 repetari
- masa musculara: 6-10 repetari
- rezistenta: peste 10 repetari

Trebuie sa-ti alegi o greutate cu care SA NU POTI sa faci peste 10 repetari.

p.s.: nu ai si paralele, sa faci flotari la paralele? Ca acolo ai tot corpul in aer si e mult mai greu, ca nu te mai sprijini pe varfurile picioarelor. Ia cauta pe Youtube "flotari la paralele"

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Termopile):

Ia combina tu ce recomanzi cu niste tractiuni (daca variezi sunt vreo 25 de tipuri de tractiuni, eu iti recomand triangle pull ups) si cu niste exercitii pentru picioare si tot corpul (de genul muscle up, mersul fermierului, busteanul, trasul unei masini, etc.) si sa compari rezultatele happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Ai dreptate dar dacă nu are posibilitatea să facă cum zici tu merge și cu flotari, oricum dacă variezi foarte mult timpul flotarilor eu zic că lucrezi lejer 80% din mușchi corpului

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Si tractiuni fac uneori, dar fac foarte putine (4-5)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Wirusssssssss123):

E perfect, muschii NU se fac multe repetari.

Cand la un exercitiu poti peste 10 repetari, deja nu mai e eficient, dezvolti rezistenta.

Pentru muschi faci MAXIM 8 flotari. Daca POTI peste 8, atunci faci la paralele (unde ai tot corpul in aer) sau legi greutati de tine.

De-asta spun ca ghiozdanul nu e prea eficient, ca tot o sa poti peste 8 flotari.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Termopile):

Zici ca nu cunosti corpul uman si nu ai experienta in sport happy
Daca lucrezi peste 30% din muschii corpului (variind SUPER MULT flotarile) e bine, dar maxim 30%.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Pai da dar sunt flotari care lucrează foarte multe grupe în același timp de exemplu flotarile coreene care lucrează picioarele, fesieri, abdomenul, lombari, pieptul, tricepși, Umeri și trapezul deci eu zic că sunt mai mult de 30% din mușchi corpului.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Termopile):

Daca vrei un exercitiu cu corpul tau care chiar lucreaza multe grupe (toata partea de sus a corpului), incearca muscle up. Ce parere ai?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Yeah man, ca lumea muscle up. Chiar e ce trebuie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Dar și coreenele sunt ca lumea

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează