|

Dacă iau proteine și fac acasă flotări de mai multe feluri exercitii pentru abdomen biceps etc cu greutatea corpului ma ajuta?

9 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Continua cu flotarile, cauta pe Youtube calisthenics si fa exercitii cu corpul tau, rezultatele nu vor veni peste noapte, dar 100% o sa ai ceva in plus decat daca stai degeaba. Mai mult, daca nu iti permiti sa faci cu "greutati" cea mai buna varianta este sa te folosesti de propriul corp, asa ca bafta happy!

8 răspunsuri:
| a răspuns:

Sa te mentii in forma si sa te definesti. Sa cresti in masa musculara, foarte greu. Pentru masa musculara ai nevoie de antrenament cu greutati.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ma faci sa râd, tu mananci proteine de cand te ai nascut, poate te referi la suplimente, flotarile te ajuta la rezistenta si iti cresc si puterea, daca le practici pe o periodada mai lunga, abdomenul daca are grasime pe el degeaba faci abdomene daca nu faci si cardio si pentru biceps poti lua niste gantere de pe net.Nu-ti recomand suplimentele, pentru ca nu e nevioie, ele te ajuta sa iti completezi necesarul de fibre, proteine.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Gabriel2424):

Flotarile iti cresc "puterea" maxim 10% si asta la inceput, apoi te plafonezi ca lucrezi mereu cu aceeasi greutate.

Flotarile sunt bune de incalzire, inainte de un antrenament adevarat, nu sa fie ele antrenamentul principal.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Te contrazic, sunt nenumarate tipuri de flotari, poti sa le faci de cate ori vrei pentru ati pastra forma si te si ajuta, iti spun din propria experienta, trebuie sa fie diferite tipuri de flotari care te ajuta mult.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Gabriel2424):

Stiu, eu fac flotari la paralele (unde am tot corpul in aer) cu 35kg legate de mine, asta la o greutate de 95kg.

Dar flotarile clasice, doar cu corpul tau, chiar daca faci 30 de tipuri diferite (spider, diamant, cu saritura, intr-o mana, etc.) tot nu faci "putere" pentru ca lucrezi cu aceeasi greutate.

Pentru forta ("putere" cum zici tu) faci MAXIM 5 repetari cu o greutate care sa nu-ti permita a 6-a repetare.

TU la orice tip de flotari, poti peste 5, nu? Deci nu-ti mai dezvolta forta. Iar la flotarile clasice e greu sa adaugi greutate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cineva a raspuns la o intrebare asemanatoare cu a ta ceva de genul "Ceea ce faci tu e aerobic, daca vrei sa pui masa pe tine trebuie sa lucrezi cu greutati". Si de ce va lucrati doar abdomenul, bicepsii...nu conteaza si restul? E asa important sa aveti bratul mare? laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru PaulManu23434):

Nu,dar sunt foarte slab și vreau sa fiu puțin mai bine dacă înțelegi și nu am bani de sala...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MarcuPopescu):

Daca nu ai bani de sala, CUM o sa ai bani de o alimentatie pentru muschi, care costa de 8-9 ori mai mult decat sala?

SI nu exagerez. Abonamentul la sala: 120 de lei, alimentatia mea pentru muschi: prin jur de 1000 de lei pe luna sau 1500 cand ma pregatesc pentru un concurs.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează