|

Deci m-am apucat sa slabesc si am slabit 20kg pana acum, am 80kg si 1.85m si vreau sa stiu cat ar mai trebui sa slabesc pentru a avea si eu patratele, le pot vedea forma doar daca sug burta la momentul actual rolling on the floor, tin sa mentionez ca fac exercitii pentru abdomen si daca ma incordez este tare dar pufos happy, si daca mai stiti metode sa ard grasimea din jurul abdomeniului mai repede m-ar ajuta. Multumesc mult.

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Felicitari, cu ce ai realizat pana acum!
Apuca-te serios de sport si va dispare si restul de grasimuta de pe burta. Din pacate, nu exista metode rapide sau usoare de ars grasimile de pe abdomen, decat munca grea si serioasa, la gym.
Daca era asa de usor, apai toti aveam numai patratele pe burta si mijlocel de viespe happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Ioneasca1001):

Da pot gasi undeva sau cum aflu pe la cate kg as avea? Adica sa stiu cat mai am ca daca mai am putin sa trag tare odata si le fac imediat

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ingognito):

Patratetele nu apar in standarde si cataloage la anumite greutati, alea se fac NUMAI daca lucrezi intens, muschii abdominali.
Imediat nu se face nimic, ci numai cu munca aasidua de luni multe.
Probabil ca nu muncesti suficient sau corect acei muschi (abdominali) daca lucrezi de ceva luni si inca nu s-au evidentiat.
Va trebuii sa folosesti anumite greutati si exercitii specifice, ca musculatura sa se pronunte si grasimea de pe burtica, sa se topeasca.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cardio (alergat, bicicleta, inot, etc.) + alimentatie.

Ce alimentatie ai? Cate grame de carbohidrati consumi zilnic?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Sincer nu stiu, nu am masurat niciodata de obicei mananc de 2 ori pe zi ca dimineata nu imi este foame dar mai sunt momente cand mananc odata si ma simt plin, nu prea mai mananc grasimi mult si paine doar un colt maxim, inainte mancam cate 1 pe zi una jumate rolling on the floor

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ingognito):

Nu am intrebat de grasimi, ci de carbohidrati. Poti slabi mancand grasimi la fiecare masa (dieta ketogenica), carbohidratii sunt problema.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Atunci nu prea stiu ce sa iti raspund ca nu stiu ce sunt aceia, m-am uitat asa pe google si am inteles ca sunt gen alimente care bogate in zahar nu?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ingognito):

Carbohidrati simpli = zahar (Aici intra si zaharul din fructe)
Carbohidrati complecsi = cartofi, mazare, fasole, orez bun, paste, paine integrala, naut, linte

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează