|

Folosiți alunele pentru un plus de proteina și grăsimi?

Ma refer la cei care fac sala.

Cum și cât consumați pe zi?

5 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Da, de regula arahide, in special unt (579 kcal, 30g proteine). Dar, uneori si alune, nuci, seminte, arahide, fistic etc.

4 răspunsuri:
| a răspuns:

Astea sunt surse sanatoase de proteine, grasimi indiferent daca facem culturism sau nu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da,dar sa nu exagerezi ca au multe calorii, calculeaza-ti si tu doza in functie de calorii si cat esti dispus sa consumi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru StrongHeart):

Cand faci sala vrei multe calorii!
Eu consum cam 50-100gr zilnic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da, sunt foarte bune din punct de vedere nutritional. Si nu numai alunele, si alte fructe lemnoase precum nucile, fisticul etc.
Consum cam 20-30 de grame pe zi. Eu prefer sa le mananc inainte de a face efort fizic, dar datorita valorii lor nutritionale le poti consuma si dupa sala (foarte important sa mananci dupa ce ai terminat antrenamentul daca scopul tau este tonifierea).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează