|

Hey, TPU! Daca am inceput sa fac un nou exercitiu, spre exemplu tiger bends push-ups si nu pot executa decat 6 repetari, are ceva? Adica trebuia sa execut 15 repetari nu 6, dar fiindca nu am reusit se poate sa nu mearga? Adica sa stiu daca mai incerc sa il fac sau imi irosesc timpul, in loc sa fac exercitii pe care le pot face deja.

Sper ca ati inteles la ce vreau sa ma refer. Rog seriozitate. Multumesc!

4 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Iti mareste forta. Eu mult timp am facut doar exercitii sau am ales greutati sa nu pot peste 4-5 repetari. 6 era prea mult. Si mi-am marit foarte mult forta bruta cu tipul ala de antrenament.

| explică (pentru Cosmin86):

Dar ti-ai marit si masa musculara?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonim_4396):

Da, putin. E imposibil sa maresti forta fara sa maresti putin si masa.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Incearca sa adaugi cate 1 un fiecare zi pana ajungi la 15.
Azi 6, maine 7, maine 8. Asa te dezvolti si iti cresti forta.
Daca faci doar ce iti e usor si cu ce s-a obisnuit corpul... nu prea merge treaba.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează