|

Hey TPU, de ieri m-am apucat de sala si fiind prima zi am facut din tot ce era pe acolo.

Din cate stiu eu, trebuie sa ai un program anume pentru anumite zone din corp ( am auzit ca spatele ar trebui sa fie facut ultimul )

Daca mai sunteti pe aici care faceti sala as vrea sa imi spuneti programul vostru happy

Inca un lucru, eu sunt dreptaci si pot sa ridic mai multe greutati cu dreapta decat cu stanga deci in cat timp se va repara asta?

Dau funda!

3 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

In primul rand trebuie sa iti faci tu singur program sau sa iti faca cineva care stie. Programul se face privind mai multi termeni: varsta, inaltime, greutate, etc. Sunt mai multi factori de care depinde un program, in plus iti trebuie si alimentatie potrivita acelui program. Cu alte cuvinte fiecare are nevoie de propriul program si propria alimentatie. Un program luat de la altii nu ti se va potrivi la fel de bine ca un program al tau.

2 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu ridica mai multe greutati cu dreapta decat cu stanga. Daca faci cu 10 kg la stanga cu 10 faci si la dreapta, spre exemplu.
Nu e neaparat spatele ultimul...
Ziua 1 – piept & biceps
Ziua 2 – pauza
Ziua 3 – cvadriceps & biceps femural
Ziua 4 – umeri & triceps
Ziua 5 – pauza
Ziua 6 – spate & gambe & abdomen
Ziua 7 - pauza
Asta e foarte util.
Sper ca te am ajutat. Funda?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Luni. piept, biceps
marti. picioare tot ce tine de picioare
miercuri.pauza
joi.umeri, trapez
vineri. spate triceps
sambata.cardio,abdomen

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează