|

Hey TPU!

Vreau să cresc în masă musculară(nu înțelege graşit, nu vreau pătrățele sau brațe pline de muşchi) vreau să cresc în putere fizică ca să fiu mai puternic (pentru auto apărare etc). Trebuie neapărat să merg la sală? Nu pot să lucrez la asta şi acasă? Şi dacă da, ştie cineva nişte exerciții bune?

18 Raportează Evaluează
18 răspunsuri:
| a răspuns:

Tu vrei sa pui muschi DOAR cu exercitii? Mai documenteaza-te.

In primul rand: cate fripturi mananci pe zi?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Te uiți pe You Tube, sunt mai mult de 100 de clipuri cu acest subiect.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

"(pentru auto apărare etc)."

Poți face exerciții și să ai puterea fizica daca nu știi cum să te aperi cum crezi că vei rezista? Trebuie sa faci lupte pentru știi tehnica, Intr o anumită specializare, exerciții exista dar e mult mai avantajos sa le faci in sala de forta. Ești foarte limitat doar cu greutatea corpului

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Morbid):

Eu as zice gatul abdomenul umerii si picioarele sunt cheia pentru autoaparare

Uite niste exerciții care le fac cei de la mma
https://youtu.be/9nnOS2LVxnY

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Autoapararea se invata in sălile sporturilor de contact, prin sala, alimentație și odihna iti modelezi corpul. Mușchii nu te ajuta la bătaie. Mayweather are 60kg laughing, asta asa ca o mica idee.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru BuLaNNNeL):

Toti de la sporturile de contact isi lucreaza muschii, chiar si Mayweather.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Asa, de întreținere. La 60kg nu poti sa zici ca ai muschi, gen, dar sa lovești, sa incasezi, sa te aperi, înveți in sporturile de contact.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru BuLaNNNeL):

Asta pentru ca e prea "comod" sa treaca in alta categorie de greutate, la sporturile de contact, de-aia face doar "de intretinere".

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nitritionistii recomanda pudra din semințe de schinduf.
Semințele de schinduf au un efect anabolizant puternic ( ajuta la creșterea forței si masei musculare), stimulează procesele de regenerare din organism,sunt un puternic stimulent neuromuscular,măresc capacitatea de efort, reglează asimilația nutrientilor,au efecte favorabile asupra glandei tiroide si pot fi folosite in subponderalitate,deficiente de asimilație, diferite forme de anemie, atrofie musculara, convalescenta, anorexie. Dar si omul sănătos poate beneficia de pe urma consumului lor. Eu vorbesc din experienta. Si nu sunt singura.
Se găsesc la magazinele naturiste.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai tu ce vrei? masa musculara, putere, sau auto aparare? sau sa nu mai fi slab.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Bun văd că te interesează auto apararea.Ok pentru asta nu ai nevoie de sală de forță poți face si acasă. Cât despre exerciții ar fi in felul următor :
1)Flotari : Acest exercițiu îți dă forță, rezistență și viteza in brațe de asemenea iti întărește și pectorali(pieptul) pentru a fi eficiente trebuie sa lucrezi de 4-5 ori pe săptămână și să variezi cât mai mult posibil tipul flotarilor astfel in cât să dezvolți cat mai mulți muschi deoarece dacă ști să variezi flotarile făcând mai multe tipuri de flotari, nu cât mai multe flotari. E o diferență intre a face 50 flotari normale și a face 50 de tipuri de flotari diferite e evident că a doua variantă e mult mai bună. Dacă știi sa variezi cum trebuie flotarile atunci să ști că îți poți dezvolta toți mușchi corpului
2)Strechingbig grinupă fiecare antrenament fă și tu măcar 10 minute de streching deoarece acesta te ajută să te recuperezi mai rapid si foarte important iti dă flexibilitate si mobilitate care sunt baza in auto apărare
3)Alergatul:Rezistența la efort e foarte importanta in auto apărare iar alergatul fix asta îți dezvolta.Tocmai de aia eu ti as recomanda să alergi 30minute pe zi timp de 3 zile pe săptămână.
4)Antrenament la sacul de box:Acesta te ajută să înveți tehnicile corecte ce te vor ajuta in auto aparare.

Baftă la antrenamente

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Termopile):

Doar flotari? Nu are nevoie si de picioare, spate, umeri, bicepsi, antebrate, etc?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Pe astea le lucrează variind tipul flotarilor de exemplu flotarile chinezești lucrează foarte bine mușchi abdominali la fel si flotarile spiderman. Flotarile in X lucrează foarte bine spatele la fel și flotarile hinduse. Flotarile Coreene dezvolta foarte bine muschi picioarelor. Pike Push upurile lucrează foarte bine muschi umerilor. Pe lângă aceste variații mai sunt multe altele la fel de eficiente. Trebuie doar să le faci pe toate. Logic că doar flotari normale nu sunt bune dar dacă pe lângă astea mai adaugi 15 tipuri de flotari astfel vor sta treburile. Acum înțelegi cum stă treaba. Flotarile sunt cea mai bună sală de forță.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Termopile):

Niciun tip de flotari nu lucreaza spate+biceps, astea se lucreaza prin miscari de tras (tractiuni, ramat, indreptari).

"Flotarile sunt cea mai bună sală de forță." asta e cea mai mare prostie, niciun sportiv niciodata nu o sa zica asta happy

Doar copiii mici si firavi inlocuiesc sala cu flotari.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Bine poate că nu sunt flotarile cea mai buna sală de forță, poate că am exagerat, dar totuși Muschi spatelui, bicepși și antebrațul sunt lucrate destul de bine de anumite tipuri de flotari, oricum antebrațul e ceva mai bine lucrat ca bicepsul spre exemplu flotarile pe coate lucreaza tricepși, antebratele, bicepși și umerii. Iar flotarile hinduse sunt foarte bune pentru lombari, flotarile normale și flotarile diamant lucrează eficient trapezul, iar flotarile în X lucrează toți mușchi spatelui.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Termopile):

Flotarile in X nu lucreaza niciun muschi al spatelui, mai documenteaza-te, nu pare ca te pricepi prea mult la sport.

Flotari = miscari de impins. Spatele se lucreaza cu miscari DE TRAS.

Doar copiii mici si firavi lucreaza spate cu flotari.

p.s.: ai vreo experienta in sport? cate fripturi mananci pe zi pentru masa musculara, macar 3-4?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Păi fi ATENT pentu un inceput mănâncă sănătos, degeaba faci tu exercitii daca manânci porcări, după poți face niște abdomene și flotări, dar incerca o zis DA ȘI UNA NU deoarece structura musculara se lucrează si când te odihnești. Mult succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Eduard976):

Cu niste amarate de abdomene si flotari, care nu lucreaza nici 50% din muschii corpului, tu vrei sa se dezvolte?

Si ce intelegi tu prin "mananca sanatos"? Si fetele de la miss mananca sanatos si sunt niste schiloade.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează