|

Imi puteti face un program zilnic de flotari, abdomene si exercitii pentru brate cu gantere(am gandere de maxim 10 kg reglabile) de facut acasa? M-am lasat de sala pentru ca m-am apucat de fotbal sa slabesc, dar vreau sa nu pierd din masa musculara. Multumesc anticipat

4 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Eu personal fac aceste excertiti http://www.culturism.ro/......ulare.html

abdomenele nu sunt recomandate de nici un medic pentru ca afecteaza coloana si pentru ca nu ard nimic, slabitul se face prin cardio nu prin culturism,masa musculara o pierzi doar daca te infometezi, dieta low carb, low fat, medium proteine, vrei sasi fac un meniu?

dimineata bagi 4 minute de sprinturi sau alt sport dar la maxim 30 de secunde sprint 30 de secunde pauza de 4 ori pe saptamana

dimineata manci proteine carne, oua etc
dupa masa proteine + carbo+grasimi naturale
seara doar carbo
si eu am doua gantere de 10 kg, sti ce fac? pun toate discurile pe o gantera si bag

3 răspunsuri:
| a răspuns:

Recomand suplimente de magneziu, fier, crom pentru pofta de dulce si multe supe, evita dulciurile, cofetaria, patiseria, painea, de fapt manca doar ce e natural nu procesat

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Daca chiar vrei sa arzi grasimea, va trebui sa renunti la glucide (zaharuri din mancare) asta ar fi primul pas pentru o slabire rapida e ok ca iei proteine dar vezi ce proteine iei..sa aiba concentratie mare de proteina si mica de carbo, tu ai nevoie de alimente bogate in proteine si lipide si sarace in carbo...iar ca antrenament e ok antrenamentul acela.dar te sfatuiesc sa incerci "insanity" e foarte bine facut iar daca iti dai silinta si faci tot programul (are 2 luni) vei scadea considerabil cantitatea de grasime...e unul dintre cele mai bune antrenamente pentru slabit si tonifierea musculara aici ai un link

https://www.youtube.com/watch?v=NTEDDmCjd1k


https://www.youtube.com/watch?v=B0D5jSB0XzI


ai acolo 2 link-uri sa intelegi la ce se refera si rezultatele care ti le arata is foarte aproape de realitate si poti mai mult daca tii dieta cum am zis(desi e greu, renunti la paine, bere, dulciuri, sucuri, etc foarte multe, nu neaparat sa renunti dar sa le reduci)

Iar ca sa nu scazi in masa musculara ori iti iei proteine sa iti fie usor ori mananci alimente bogate in proteine gen carne, albus de ou, etc;)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru SSJGohan3):

Proteinele nu slabesc, daca manci 1 kg de carne vei pune atata calori ca daca ai manca 1kg de grasimi, carbohidtrati, nu trebuie sa evite carbohidrati ele sunt necesare unei vieti sanatoase nici grasimi, totul trebuie cu limita mancate, deficitul caloric, acel program nu il poate face un incepator in plus nu e deloc bun pentru articulati mai bine tabata sau sprinturi, organismul se foloseste de masa musculara cand te infometezi nu cand scazi proteinele, inseamna ca toti vegetarieni nu au muschi, muschiul e 85% apa nu proteine, proteine pierdem foarte putine in mare parte grasimea se pierde si carbi din exterior

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează