|

Intrebare pentru cei care stiu, daca ai facut cu gantere de 3 kg, pentru a face in continuare progres, la cate kg trebuie sa cresti?

Eu m-am gandit la 7 kg. Multumesc

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Salut.
Pune pe gantera greutatea cu care poti face maxim 12 repetari fara sa te traga intr-o parte gantera sau sa te inclini sau sa duci cotul prea in fata si cel mai important fara sa te forţezi sti tu in ce sens una e ca muschiul sa lucreze si una e sa te fortezi tu inţelegi happy

18 răspunsuri:
| a răspuns:

La cate crezi tu ca e ok. Nu e o anumita greutate laughing

| a răspuns:

Asa cum ti-a zis si Laurentiu, trebuie sa faci cu o greutate care sa iti permita sa faci intre 10 si 12 repetari (maxim) executate corect.Tu poate la momentul actual poti face 12 repetari si cu o gantera de 10kg deci ar fi gresit sa iti spun cu ce greutate ar trebui sa continui. Testeaza, incearca, experimenteaza, invata de la altii mai vechi in sport ca-i gasesti pe Youtube.

| a răspuns:

Eu am auzit ca la inceput trebuie cu 2.5 si mai tarziu cu 5 si tot asa

| a răspuns (pentru ThePrinceOfAllSaiyans):

Eu am auzit ca primele 3 luni, sa faci doar cu bara de la gantere, apoi dupa cele 3 luni, sa pui si doi pufuleti ca greutate.

| a răspuns:

Da... peste 10000 de ani cand cresti cu 3 kg sa ne dai mesaj ok?
Trebuie sa te fortezi cat de cat cand tragi. Cu 3 kg ce naiba sa pui pe tine? Ia cu 10 kg pe o mana sa simti ca lucreaza muschii. (daca nu poti cu 10 pune cu 9 si daca nici cu noua nu poti face mai mult de 5 pui 8kg.)

| a răspuns (pentru Excalibur09):

Mai bine cu 3kg si exercitiu executat corect decat cu 10kg si facut prost. Ca idee, greutatea se creste progresiv, in niciun caz nu iei o greutate random cu care sa nu poti face si eventual sa te accidentezi, iar dupa cand vezi ca nu merge, sa scazi. Se ia de la mic la mare, nu invers.

| a răspuns (pentru AnastasiaK):

3 kg este exagerat de putin. Si lingura cu mancare este mai greu sa o duci la gura decat o greutate de 3 kg.

| a răspuns (pentru Excalibur09):

Tu exagerezi. incepatorii, trebuie sa ridice de la 3kg, nu de la 10 ca asa se chinuie sa faca 20 maxim pe zi. cu alea de 3 poti face cate 200-300 pe zi

| a răspuns (pentru ThePrinceOfAllSaiyans):

Wtf 200 300? rolling on the floor)))
Tu te auzi?
(btw sper ca glumesti)

| a răspuns (pentru Excalibur09):

Nu. am avut un amic si asa facea cu 3kg

| a răspuns (pentru ThePrinceOfAllSaiyans):

Ahahahaha
nu cred. Are 12 ani sau? rolling on the floor

| a răspuns (pentru Excalibur09):

Nu. are 16 ani si chiar face asta de mult timp, ce crezi am citit mesajele si zicea ca facea 1000 timp de 2 ore cu pauza de 30 min. mai are si haltera de 15 kg

| a răspuns (pentru ThePrinceOfAllSaiyans):

Doar o mie? pff ce putin daca facea cateva trilioane pe ora, era alta treaba. asa. doar o mie. pff

| a răspuns (pentru ThePrinceOfAllSaiyans):

16 ani, copil mic si firav. mai bine uita-te cum se antreneaza sportivii, lasa copiii batuti in cap care fac "zilnic" (de parca n-ar stii ca muschii cresc in zilele de pauza).

| a răspuns:

Am prieteni care după un set de 3kg mai au putin si trag sicriul pe ei.

Trebuie să crești greutatea progresiv, cu cât poti.
Primul set cu 3kg, al doilea cu 5, următorul cu 7 etc.
Nu faci într-o zi cu aceeași greutate.

| a răspuns:

Cumpara un ps4 si joaca fortnite. Poti cara pana la 200TONe de coechipieri acolose
-