| IonutValeriu a întrebat:

Micul dejun: un ou fiert, cateva feliute de rosii si branza si un foietaj cu carnacior la mijloc de la lidl. (foietajul e mic, din 3 guri e gata)


Pranz: Cea mai grea masa din intreaga zi. Carne de pui sau ficatei sau cotlet, carne in general, cu rosii/branza/castravete sau cateodata o salata.


Masa de seara: Ovaz cu lapte, banane, fructe congelate si din cand in cand un iaurt din ala de la lidl high protein, fara calorii multe, doar proteine. (nu mereu mananc iaurtul ala)

Luni-Miercuri-Vineri antrenamente de sala. (intense)

Marti-Joi abdomen (intens).

Intre 7-9 ore de somn pe noapte.

Am renuntat in proportie de 80% la alcool, eventual doar tarie pe la o ocazie, fara bere.


Cu acest stil de viata, ma pot tonifia cum trebuie si sa slabesc? Tinand cont ca inainte nu faceam sport, mancam dulciuri multe si beam sucuri, si mese grele mai mereu.

15 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Ca sa slabesti nu trebuie sa maninci foietaj cîrnaciori cotlet o sa slabesti joi, un medic nutritionist stie ce regim sa i ti dea, intrebarea este il vei tine asa cum zice medicul? Fara cîrnati fara carne fara paine fara alcool fara nimic, doar gustări si apă plată, combinate cu exercitii fizice draconice ca sa scapi de burtă si sa faci muschi, de ce crezi ca nu slabeste românul? Ca e greu sa renunte la bere la carne la paine e greu sa mearga pe jos prefera masina, si unii care au bani recurg la operatie de micsorare a stomacului si după se lauda cît au reusit ei sa slabeasca natural, minciuni.Ca sa slabesti natural si sa te mentii ai nevoie de ani de zile de efort si vointa de fier in ceea ce priveste stilul de viata si obiceiurile alimentare nu cum fac toti românii si nu numai ei, umple cosul in supermarket de zici ca vine maine sfîrsditul lumii, nu apuca sa manince tot, le arunca la gunoi ca se strică si asta e lăcomia din om, sa aiba el sa manince numai el pină crapă.

| Cosmin86 a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

De ce sa renunti la carne? Cotletul e o sursa foarte buna de proteina.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Cîrnaciorii si prajelile au colesterol rau care se depune sub forma de grasime pe burtă si pe fund.

| Jassmina a răspuns:

Trebuie eliminat in totalitate: foitajul, ovazul, bananele, cartofii, alcoolul in totalitate, dulciurile si fainoasele.

| Celcestietot a răspuns:

Dupa ce slabesti, doresti sa continui cu sala ca sa pui masa musculara?

| Celcestietot a răspuns (pentru IonutValeriu):

Pai atunci nu mai bine mananci ca pentru acea perioada si totodata ramai pe deficit caloric? Astfel impusti doi iepuri dintr-o lovitura.

| IonutValeriu explică (pentru Celcestietot):

Eu vreau sa si slabesc, sau dau jos din burta si din grasimea de pe piept, dar si sa pun brate, umeri, trapez, piept, patratele in acelasi timp. Gen intr-o parte sa se arda grasimea si in alta sa creasca muschiu.

| Cosmin86 a răspuns (pentru IonutValeriu):

NU AI CUM sa slabesti si sa pui masa musculara in acelasi timp.

Ca sa "creasca muschiu" NU e suficient sa faci exercitii, trebuie SURPLUS caloric. Cand slabesti ai DEFICIT caloric.

Nu ai cum sa fii si in deficit si in surplus in acelasi timp.

Crezi ca toti sportivii profesionisti pierd vremea de prosti cu "perioada de masa" si "perioada de definire"? Daca se puteau ambele in acelasi timp, nu ar fi facut toti la fel?

| Celcestietot a răspuns (pentru IonutValeriu):

Dupa cum ti-am mai spus, este aproape imposibil asta. Si ce daca ca si estetic ai bratele mai mici in dimensiune ca altii, conteaza sa arate bine si sa ai forta in ele. Nu vad niciun dezavantaj in a creste muschii in timp ce slabesti unform happy.

| AnastasiaK a răspuns:

Parerea mea e ca oricine iti va raspunde cu "da" sau "nu" la întrebarea asta e de-a dreptul batut in cap.

1. In mare parte ai zis CE mananci, dar nu si CAT. Cu aceeasi alimentație tu poti sa te îngrași, dar si să slăbești, modificând doar cantitățile.
2. Nu ai specificat niciun indice somatic din care sa reiasă rata ta metabolică. Așa că și dacă ai fi zis exact cât mănânci, noi tot n-am fi știut dacă ești în deficit caloric sau nu.
3. Faptul ca specifici "intens" nu semnifică nimic. Ce înseamnă intens? Că lucrezi cu greutăți maximale? Că faci sute de repetări? Sau că faci cardio și rămâi fără aer?

| IonutValeriu explică (pentru AnastasiaK):

Micul dejun am zis din ce-i alcatuit, la pranz mananc 2/3 + o bucata de cotlet/ficat, copanele cu o rosie si 6-7 felii de branza,

la cina, seara, umplu un castron cu ceea ce am zis, nu stiu cat vine in ml/g


intens = storc stricoul de pe mine la final si nu mai am putere nici sa duc apa la gura

| AnastasiaK a răspuns (pentru IonutValeriu):

Probabil esti un copil mic de nu intelegi ca tu nu ai zis CAT mananci. "feliuțe", "cateva", "castron", "bucata"...toate astea NU sunt unități de măsură.

| Amimanera a răspuns:

In fiecare zi mananci aceleasi ciudatenii?

| IonutValeriu explică (pentru Amimanera):

Doar masa de pranz difera