|

Pareri antrenament upper/lower body? la 1, 80 si 69kg? http://www.culturism.ro/......ulara.html

1 Raportează Evaluează
1 răspuns:
| a răspuns:

Bro.
Eu am multi ani in domeniul sportului. De la antrenor la sportiv de performanta pana cand am renuntat pentru munca (poveste lunga).
Deci, toti care merg la sala ( 90%) incep saptamana cu:

* piept
* spate
* umeri
* biceps
* triceps
Eu as pune: Brate- Luni. Picioare - Marti. Miercuri -Pauza. Joi- Umeri si piept. Vineri- cardio si abdomen. Sambata- Spate si Trapez iar Duminica liber.
Eu asa fac deoarece cand e zi de piept- toate aparatele sunt pline inclusiv bancile si ganterele / halterele. Cardio e important in partea de sus dar si jos. Spatele e sambata deoarece in weekend e sala cam goala si iti poti face de cap cu aparatele, halterele, indreptari, tractiuni- ma intelegi? Si fiindca e sambata- duminica e liber si avand o zi precedenta grea- poti manca sau o zi de cheat. Si de Luni esti fresh.
De asemenea nu repeta aceleasi miscari, exercitii si aparate in fiecare saptamana. Poti pastra grupele pe zile dar nu si exercitiile. Muschiul se invata cu ce ii dai. Un mic soc il face sa creasca si sa il inflameze= febra musculara.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează