|

Pentru patratele, ar fi ideal sa fac doar abdomene? Ce exercitii ati putea sa-mi mai recomandati?

10 Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

Uite aici niste exemple de exercitii. http://www.culturism.ro/antrenament/exercitii-abdomen.html

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru GabrielaIoana):

Si faci patratele cu alea? rolling on the floor rolling on the floor

Ce amuzanti sunteti toti care face exercitii pentru patratele

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Asfel de exercitii plus sala. Vad ca tu nu ai nici o idee deci nu stiu ce cauti pe aici.Te rog sa faci un efort pentru comunitatea TPU si sa raspunzi doar daca ai o idee de cum poti ajuta. Multumesc!

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru GabrielaIoana):

Nu... vrei sa spui "alimentatie", patratelele se fac din alimentatie.

Scrie MARE pe orice site de fitness, asta fiind domeniul meu.

Si ajut, am raspuns deja la intrebarea asta de 1000 de ori si tot se gasesc COPII MICI care sa recomande "exercitii" si abdomene.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Alimentatie? Steroizi sau ce? Glumesc. laughing
Am un frate mai mare si stiu cu ce se mananca fitness-ul stiu ca este nevoie de multe proteine si ca gasesti sub forma de prafuri ca sa iti faci shake-uri si ca trebuie sa mananci anumite chestii dar eu nu ii pot recomanda unui copil sa ia astfel de masuri pentru ca se risca sa ia nu stiu ce prostie dupa nu stiu ce site si isi poate face rau. Asa pentru a se tine putin in forma cu niste exercitii pentru abdomen nu vad ce e rau. Gresesc Cosmin?

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru GabrielaIoana):

Unde am zis eu shake-uri?

Alimentatie = carne slaba, nuci, migdale, fructe de sezon, legume crude. cam asta mananci cand vrei patratele.

Fara carbohidrati ( gen orez, cartofi ) sau macar redusi la minim si cu grasimi doar din surse sanatoase (nuci, somon, avocado, migdale crude ).

multe proteine = carne slaba, branza degresata, oua, migdale, peste ( de preferat oceanic ).

Lasa shake-urile, alea sunt "suplimente", nu alimentatie.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Bine zis. Am precizat si eu alimente dar nu am specificat ce. Sincer, eu nu stiam chiar de toate pe care le-ai mentionat, asa ca iti multumesc ca le-ai precizat.
PS: Esti specialist? As avea si eu o intrebare daca ai timp si ti-ar face placere sa imi oferi putin timp sa vorbim pe privat. Mersi! happy

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru GabrielaIoana):

Nu sunt specialist, sunt doar pasionat de domeniul asta... pot spune ca "studiez" destul de mult corpul uman.

Trimite-mi mesaj privat si daca te pot ajuta, te ajut.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Abdomene si tractiuni.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ar mai fi o metoda si cu mingi abdominalewinking

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează