|

Poti face masa musculara la piept si la brate doar din flotari?(100-200 pe zi)

19 Raportează Evaluează
19 răspunsuri:
| a răspuns:

Sigur ca da.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Se poate face, dar nu te gandi la ceva mult, mai mult o definire, si oricum e de durata...dar ajuta destul de mult

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dupa cum ti s-a zis:

- MAXIM 8 repetari ( 100 - 200 de repetari = o CRETINITATE de antrenament ). Cand POTI peste 8 repetari ( gen PESTE 8 flotari ) adaugi greutate.

Pentru muschi maresti GREUTATEA folosita, NU numarul de repetari

2. De ce "pe zi", muschii cresc in zilele de pauza

3. La flotari pieptul intra 70 % si tricepsul 30 %... restul nesemnificativ.

4. Nu zici nimic de alimentatia SPECIALA, care conteaza MAI MULT decat antrenamentul. Gen CATE FRIPTURI mananci pe zi?

Termina cu antrenamente de COPII MICI si treci la antrenamente serioase.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

La numarul 3 ai ceva greseli, ai uitat de spate! Actiunea flotarilor are un mic efect si asupra spatelui!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru CMarianCM):

Un efect foarte mic, nesemnificativ.

Spatele lucreaza la miscari de TRAS ( tractiuni, ramat, etc. ). Flotarile sunt miscari de impins...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Normal ca spatele se lucreaza la miscari de tras!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da normal ca poti, eu asa fac.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da dar nu si la abdomen.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

O sa observi ceva schimbare in masa musculara, dar nu prea semnificativ. Mai mult o definire a muschilor, insa pentru masa ai nevoie de un efort mai mare decat un numar mare de flotari. Ia-ti un ghiozdan si umple-l cu ceva greu pentru a-ti ingreuna munca. Fa de doua ori pe zi (dimineata si seara) cate 4 serii si pe langa flotari, poti sa adaugi si abdomenele, alergatul, gimnastica. Eu ti-as recomanda sa-ti strangi niste bani si sa te duci la o sala de forta, unde cu timpul o sa observi schimbari mari. Spor!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Flotarile, ca oricare alt exercitiu, trebuie facute in primul rand corect. Degeaba faci 200 daca le faci gresit, iti mai faci si probleme la articulatii.
De asemenea, nu face 100 de flotari identice, sunt zeci de stiluri sa faci flotari pentru ati lucra cat mai multe grupe de muschi. Youtube-ul e plin de tutoriale...
Altceva cu ce nu sunt de acord, ca flotarile iti lucreaza doar pieptul si tricepsul. Cand faci flotari trebuie sa iti tii tot corpul incordat, inclusiv abdomenul, picioarele si fesierii. Asta nu ii face sa creasca vizibil, dar ii pune in miscare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da, bineinteles.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ganea_Marian-Dumitru_1972):

Altu complet pe langa, apuca-te de sah

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

La brate poate, la abdomen nu prea mai faci si cateva abdomene, cat mai multe pe zi dar ia-o incet prima data si apoi avansezi. Si nu uita de o alimentatie echilibrata, multe fructe, legume, lactate si foarte multe lichide pentru hidratare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MylifeLuisa):

Brate din flotari? muschi cu fructe si legume?

apuca-te de sah si tu, ca esti pe langa

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da,dar şi din abdomene.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Geam):

Serios? PoatE? esti doar un COPIL: MIC care isi da si el cu parerea, nu?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Geam):

Geam!
Adica vrei sa spui ca abdomenele ajuta in dezvoltarea pectoralilor?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Plus mancare de calitate + suplimente nutritive. fara aceste doua componente este egal cu 0, cine spune ca faci muschi doar tragand de fiare este forte prost. Culturismul este un stil de viata, alimentatie + suplimentatie 50%, odihna 25% antrenament 25%

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează