| KbOoOm a întrebat:

Am inceput de curand sa fac niste antrenamente pentru masa musculara si pentru forta.Antrenamentul consta in : 3 serii de cate 20 de flotari, 3 serii -20 ridicari de picioare, 3 serii-20 abdomene si cateva exercitii cu gantere tot cate 3 serii si 20 de repetari. Acest antrenament il fac de luni pana duminica fara pauze. Vreau sa am rezultate cat mai rapide si vreau sa stiu ce parere aveti de acest antrenament!

Răspuns Câştigător
| Cosmin86 a răspuns:

Da.

Poti incepe cu asta :
http://www.culturism.ro/......tenta.html

Are si plan alimentar.

Stii ca in sportul asta alimentatia e mai importanta decat exercitile, o sa ajungi sa mananci singur mai mult decat o familie intreaga, cand pui muschi.

8 răspunsuri:
| Cosmin86 a răspuns:

Pentru forta: maxim 5 repetari.

Pentru masa musculara : maxim 10 repetari.

Tu cu 20 de repetari faci o mare varza.

La picioare faci 20-25 de serii, nu 3 serii.

Dar tu BICEPS, spate, umeri, triceps, etc. nu lucrezi? Faci doar 3 grupe ( piept, abdomen, picioare )?

| KbOoOm explică (pentru Cosmin86):

Ai putea sa imi spui un program de antrenament cu exercitii si cate serii si repetari sa fac?

| KbOoOm explică (pentru Cosmin86):

Mersi! Stiu ca alimentatia e mai importanta si multi mi-au spus asta.Am facut sala o luna in Spania si am observat asta si mancam foarte mult laughing.

| Cosmin86 a răspuns (pentru KbOoOm):

Ce intelegi tu prin " foarte mult"? zi concret cat

| SiLaS a răspuns:

Tu ce vrei sa faci cu 20 de repetari? Unde ai citit tu ca se fac atatea pentru forta?

| Clivaj a răspuns:

Transparent antrenamentul, mai cauta pe youtube ce excercitii mai poti face acasa.Ce faci tu se va cunoaste in ani, nu in luni.

| Cosmin86 a răspuns (pentru Clivaj):

Muschii se pun in ANI de zile cu sala + multa mancare si suplimente eventual.

Muschi in "luni" de zile pun doar COPIII FIRAVI.

| Clivaj a răspuns (pentru Cosmin86):

Eu nu am spus "a se pune" am spus a se cunoaste ceva.Ai inteles?