|

Salur TPU as vrea sa stiu daca exagerez cu sportul eu fac 400 de abdomene pe masa speciala, 50 de flotari CORECTE in 2 serii si in jur de 80 de tractiuni PE ZI! Am 16 ani baiat si cam 1.73 m inaltime si totusi rezultatele nu se prea vad se vad dar nu indeajuns tin sa mentionez ca mananc bine nu foarte bine dar mananc si sunt cam certat cu carnea de orice tip mananc dar nu prea multa fac acasa aceste exercitii de vro 6-7 luni FUNDAA!

6 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Eu nu cred ca exagerezi atata timp cat nu te epuizezi pana la lesin( si eu am incercat o data si mi-a luat 11 ore de exercitii non-stop pana nu am mai putut sa ma misc decat incet happy ) nu-ti recomand sa incerci (eu sunt sportiv de performanta si nu am probleme dar la alti oameni tipul asta de epuizare le poate aduce probleme de tensiune si multe altele. Sper ca raspunsul meu te-a ajutat. Mult noroc.

| a răspuns (pentru ghostlabbrador77):

Tu esti un copil mic.

Muschii cresc in zilele de pauza si el face zilnic... si tu ii spui ca e bine.

Apucati-va de sah amandoi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

1.Cu abdomene nu faci abdomenul vizibil sa-ti fie clar.
2.Trebuie sa iti faci un program de antrenament 3-4 zile, fiecare zi cu o grupa mare cum ar fi picioarele si una mica ca bicepsul de exemplu.
3. Corpul are nevoie de odihna pentru a se reface si tu lucrand in fiecare zi aceleasi grupe musculare este imposibila dezvoltarea lor. De aceea nu ai rezultate.
Deci 3 zile pauza neaparat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ala nu e antrenament ce faci tu... e o MARE ABERATIE.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mai mult pierzi timpul cu 400 de abdomene la "masa speciala"fa 20 de repetari la masa, apoi 20 cu ridicari din picioare apoi inca cateva seturi diferite, cauta pe youtube ABS in 30 minute si restul de antrenamente fa cam 4 serii de aproximativ 20 de repeteri daca nu folosesti greutati.Ai zis ca faci 80 de tractiuni pe zi, asta poate insemna ca poti 8 tractiuni in 10 ore, ceea ce nu e bine, mai bine fa 12 tractiuni, fa 2 minute pauza apoi inca 3 serii cu pauze de maxim 2 minute intre ele si vezi ca e alta treaba.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Te supraantrenezi (parerea mea) SAU nu mananci ce si cat trebuie. Bafta!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează