|

Salut, acum 2 săptămâni am luat proteine doar 2 zile la rând in care făceam sala și după sala luam shake-îl odată amestecat cu mâna odată cu mixerul. In prima zi in care am luat am început sa am gaze una după alta de atunci de 2 săptămâni tot am gaze și balonări, e ceva grav? Se poate trata cu ceva? Unii spuneau ca am vermisori sau ceva, in prezent nu am mai luat. Luasem in curiozitate. Am 15 ani.

18 Raportează Evaluează
18 răspunsuri:
| a răspuns:

Probabil erau de la o firma proasta sau erau expirate. Si eu am baut cutii intregi de proteine, nu 2 zile ca tine si nu am avut gaze timp de 2 saptamani, recunosc ca uneori si la mine au produs gaze, dar efectul a disparut in scurt timp (aceeasi zi). Gasesti daca te duci la farmacie 1001 de pastile pentru gaze, asa ca ia-ti ceva si nu mai sta daca nu ti-a trecut pana acum. Viermisori nu ai.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ce ai luat concret? Nume firma si nume produs.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Cosmin86):

Proteine din zer primite de la un verisor pentru sala, nu știam ca o sa ma afecteze, am citit pe net și scria ca nu toți sunt sensibili la zer, nu știu dacă ar conta asta sau dacă din motivul asta am gaze și balonări, ceva sfaturi utile?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ArisTOTelx):

Adica ai luat un produs FARA sa stii ce firma e, fara sa stii nimic despre firma respectiva si despre produs?

Te intreb ca voiam sa ma uit pe compozitia nutritiva, sa vad ce mai are pe langa proteina din zer (unele suplimente au aspartam, spre exemplu).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Cosmin86):

Are cu siguranta, dar nu asta e cauza.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Shake-ul amestecat cu mâna. Ce microbi ai avut pe mână sunt acum la tine în stomac și te gazează.
Se tratează.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru sadrian46):

Nu am băgat mâna in el ci l-am scuturat cu mâna intr-un pahar de la mixer cu capac

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ArisTOTelx):

Probabil că nu i-a plăcut cum l-ai scuturat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai intoleranta la lactoza? Daca da, atunci se explica. Nu e vina suplimentului, e vina lactozei.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Nu știu habar n-am e pentru prima data când folosesc proteine, nu am mai încercat niciodata

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ArisTOTelx):

Eu te-am intrebat de lactoza, nu de proteine.
Cand consumi lactate (lapte, branza, iaurt etc.) ai aceeasi problema?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Laptele nu îmi place nici brânza nici iaurtul chiar dacă nu e de ex căpșuni sau ceva, încă de mic copil nu îmi plac astea

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ArisTOTelx):

Poti sa nu mai fii atat de evaziv si sa imi raspunzi la intrebare? De ce nu iti plac!? Iti creeaza gaze, balonare etc. la fel ca suplimentul asta cu proteine?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Nu îmi place laptele de fel de mic copil nu mi-a plăcut mirosul gustul și îl evit și acum ca nu Îmi place de fel

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ArisTOTelx):

Esti batut in cap?
Ai intoleranta la lactoza sau nu?
Cand consumai lapte erai balonat, aveai flatulente?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Cred ca de la lapte

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ArisTOTelx):

Atunci de ce mai pui intrebari pe tema asta?
Chiar nu iti aduci aminte daca aveai gaze/balonari de la lapte? Ma indoiesc ca uiti asa ceva.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aXy99):

Pai ba eu nu am mai băut lapte de 13-14 ani de unde naiba sa mai țin minte

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează