|

Salut am 15 ani fac sala de la 14 ani am 9 luni de sala ce suplimente imi recomandati am luat creatina si preworkout si e buna sala pentru varsta mea?

7 Raportează Evaluează
7 răspunsuri:
| a răspuns:

Sala e buna. Cacaturile alea nu-s bune.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pana la 20 de ani nu ai voie sa iei nici un fel de supliment care iti va afecta sistemul hormonal si endocrin.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru AnaMaria50):

Ce treaba sa aiba suplimentele cu sistemul hormonal nu is steroizi laughing))))

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru marinel123):

Suplimentele alea, sunt substante chimice care iti afecteaza sistemul hormonal direct.
Tocmai de aceea copii nu au voie sa le ia, ca nu-s capabili sa intelega ce fac acelea si cat de drastic le poate fii afectat corpul si creierul, inca in dezvoltare, la cei 14-15 ani.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

La 15 ani nu ai nevoie de suplimente, poate niste glucoza pentru energie

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Eu n-am obtinut rezultate cu creatina, si am fost destul de multumit in general. Proteinele sunt baza. La fel si frunctele si legumele, nu vitaminele la pastile, deci ca o mica schema: Proteine-Fructe-Odihna/repaos suficient, adica sa nu faci prea mult antrenament decat trebuie. Au fost perioade cand luam doar proteina (concentarta) dupa antrenament, si in rest mancam normal, carne, branza, etc. si mergea foarte bine, si prin bine ma refer la brate de 45-46 cat aveam la vremea aia. Am luat creatina in perioade de stagnare si nu mergea mai bine, sau poate un pic la inceput. La nivelul la care eram, probabil mi-ar fi trebuit proteine mai de calitate decat cele pe care le luam. Nu uita ca important e proteina sau masa de dupa antrenament, soia sau zer, la fel si proteina de dinainte de culcare din lapte, sau daca vrei efect de stero, poti lua si la mijlocul noptii, dar posibil sa obosesti ficatul pe termen lung. Un alt principiu pe care il aveam era sa nu las mai mult de 3 ore intre mese. O parte dintre mese erau o portie de proteina din soia. Ideal daca ai gasi o proteina din lapte, zer si ou, pentru timpul zilei, iar dupa antrenament 30-40 grame de proteina din zer sau soia, probabil o portie de 60g. Incepatorii obtin rezultate si daca iau proteina doar dupa antrenament, iar in timpul zilei mananca de 4 ori. Apa e foarte importanta, mai importanta decat creatina. Si ca un mic pont pe care sa ti-l dau, in timpul antrenamentului, bea o lamaie si vreo doua portocale, sau kiwi, cat sa iasa jumate de litru de suc concentrat, apoi pui jumate de litru de apa plata, si la urma adaugi o lingura de miere, si nu are cum sa nu mearga. Nu da bani pe suplimente cu carbo, steroizi, sau vitamine. Pe timpuri oamenii erau foarte puternici si nu luau suplimente. Un timp nu am luat nimic, doar mancam, si era acceptabil. Spuneai ca ai 15 ani. Daca vrei sa mai cresti in inaltime, sa nu ridici deasupra capului, iar greutatile sa fie cam atat cat sa poti face maxim 12 repetari, hai 10, ...2004 - 2058 + Vezi răspunsul întreg

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru qest11):

Ori esti vegetarian, ori habar nu ai ce vorbesti. Ai omis proteina animala, cea mai importanta laughing
De unde atata proteina din soia si lapte? Bei 100 de litri de lapte pe zi!?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează