| AlexXking a întrebat:

Am 16 ani și am că scop în următoarele 6 luni sa ajung la un club de fotbal din orașul meu. Chiar daca nu am mai făcut parte dintr-un cadru organizat, mi s-a spus că pot ajunge undeva daca muncesc, așa sunt dispus sa muncesc cat de mult e nevoie. Am dat un email clubului respectiv și le-am adresat câteva întrebări, iar răspunsul lor a fost că tot ce e nevoie e sa vin la 3-4 antrenamente ale echipei, iar ei își vor da seama daca pot face parte din acel club sau nu. Aici cer ajutorul vostru și vă întreb dacă știți cam la ce m-aș putea aștepta să întâmpin la acele antrenamente și ce sfaturi mi-ați putea oferi deoarece nu știu la ce sa mă aștept. Pe langa fotbal, sunt și elev și trebuie să am grijă cu școala, deci as avea nevoie de niste sfaturi și la acest capitol, dar mai ales la partea antrenamentelor, sincer sa fiu, mi-e puțin teama, dar pregatindu-ma și informandu-ma, voi reuși!
Mulțumesc anticipat ????

5 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

I ti trebuie multă ambitie sa le faci pe amndouă si o sanatate de fier, fotbalul nu este un sport usor, sunt multe lucruri la care trebuie sa renunti ca sa faci performanță, ca daca ai ca scop doar banii atunci nu vei face niciodata performanta in fotbal, si esti tu sigur ca le poti face bine pe amindouă? Si scoală si fotbal, antrenamente obositoare, regim alimentar strict, pe terenul de fotbal trebuie sa fi rapid sa ai forță sa alergi, daca ai probleme de sanatate sau cu inima atunci nu esti bun de fotbal, trebuie sa mergi la medic sa faci toate analizele sa stii exact ce boli ai, intreaba l pe medic daca el crede ca tu ai fi apt pentru fotbal, au fost jucatori care aveau probleme cu inima, nu au stiut sau medicii le au ascuns acest lucru si au murit pe teren ori in timpul meciului, ori la antrenamente, deci in final, fotbalul nu este pentru toata lumea, este usor sa i vezi de acasa la televizor pe fotbalistii care evolueaza pe teren, doar ei stiu ce greu le este.