|

Salut. Am cateva intrebari adresate doar celor care stiu. (va rog sa acordati atentie fiecarei intrebari)

1.Carbohidratii din lapte (galactoza) sunt simpli sau complecsi? Cu asimilare rapida sau lenta?

2. Daca pentru a pune masa musculara trebuie in zilele de antrenament care 2-2, 5 g proteine/kilocorp, atunci in zilele de pauza cate trebuie? Dar carbohidrati si grasimi?

3.In perioada de definire, cu cate kcal trebui sa fiu in deficit ca sa pastrez masa musculara si sa ma definesc destul de repede?

P.S.: Am 16 ani, 76 de kilograme, 178 cm inaltime, cu 4 patratele. Ma gandesc ca pana in aprilie sa fac 78-79 kg si sa trebuiasca sa scad pana la 74-75 ca sa am 6. Ce parere aveti?

3 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

1.galactoza este asemanatoare cu zaharul deci...
2. aproape la fel! deoarece muschii cresc in zilele de pauza si trebuie suplimentati cu nutrienti!
3. 200-300kal astfel incat sa nu iti fie afectata masa musculara! ai grija la definire sa cresti numarul de proteine mai mult decat in perioada de masa!

| explică (pentru florynmondialul):

Multumesc, mai astept si alte pareri. As fi bucuros daca mi-ar raspunde Cosmin86 sau JohnnyBi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru LiviuPaul):

Ti-a raspuns foarte bine, doar ca in zilele de pauza as consuma mai putini carbohidrati.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
2 răspunsuri: