|

Salut. Am cateva intrebari adresate doar celor care stiu. (va rog sa acordati atentie fiecarei intrebari). As fi bucuros daca mi-ar raspunde Cosmin, JohnnyBi sau GoldenBoy



1.Carbohidratii din lapte (galactoza) sunt simpli sau complecsi? Cu asimilare rapida sau lenta?



2. Daca pentru a pune masa musculara trebuie in zilele de antrenament care 2-2, 5 g proteine/kilocorp, atunci in zilele de pauza cate trebuie? Dar carbohidrati si grasimi?



3.In perioada de definire, cu cate kcal trebui sa fiu in deficit ca sa pastrez masa musculara si sa ma definesc destul de repede?



P.S.: Am 16 ani, 76 de kilograme, 178 cm inaltime, cu 4 patratele. Ma gandesc ca pana in aprilie sa fac 78-79 kg si sa trebuiasca sa scad pana la 74-75 ca sa am 6. Ce parere aveti?

5 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Galactoza este un monozaharid ce face parte din categoria glucidelor cu absortie rapida (carbohidrat simplu).

Pentru masa musculara este arhisuficient 2g proteina pe kg/corp. Hai sa zic 2.2 maxim.
Restul caloriilor va trebuie sa le iei din carbohidrati cam 4 - 6g pe kg/corp. Depinde de nivelul de activitate.
Grasimi 20 - 30g pe zi (in cazul meu).

In perioada de definire, un deficit de 200 - 300 kcal. O definire corecta se face lent ca sa pastram masa musculara. Asa daca vi cu un deficit de 1000kcal fi sigur ca o sa arzi o mare parte din muschi.

Parerea mea: Mai intai pui masa musculara (cat sa te faca pe tine multumit). Si dupa poti sa scapi de excesul de grasime acumulat.

| explică (pentru Goldenboy97):

Mersi. Dupa parerea ta, cam cat ar mai trebui sa mai continui sa fac masa avand in vedere ceea ce am scris la PS in intrebare? E ok cum am gandit?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

1. stiu ca are carbo asemanatori fructozei, dar nu stiu ce si cum, nici nu gasesc relevanta de ce vrei sa stii asa ceva.
2.5g? ba esti nebun? cu stero poate 5g, altfel 2, maxim 2.5g prot/kg corp. eu merg pe 40-45-15% raport prot-carbo-lipide, dar de cand am mana rupta mananc orice ma apropie de 5000 kcal pe zi, dar 65% proteine. oasele folosesc proteinele in refacerea tisulara, deci...
3. nu iesi in deficit ca sa iti pastrezi masa. iesi pe normal si de acolo scazi cu cardio (sry cacofonia). gen daca esti pe zero (te mentii) la 2500 kcal/zi atunci alimentatia ta e acolo. restul kcal arse in plus fata de normal vin din cardio.

lasa definirea pentru martie-mai. si nu mai imparti perioade de bulk cu cut, fa un clean bulk. asa cresti in masa fara sa ai nevoie de perioada de definire

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru JohnnyBi):

Mersi. Acolo la 2. am scris 2-2, 5 g proteine, doar ca am lasat un spatiu din greseala. In legatura cu clean bulk, momentan sunt destul de definit dupa cum am scris si in intrebare... Dar as vrea prin mai, dupa cum ai zis sa ma apuc si sa ajung pe la 7% bf.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru LiviuPaul):

Simplu. pastreza tot cum faci acum, dar prin martie bagi cardio 2-3 pe saptamana impartite in 4 antrenamente de tip hiit

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează