|

Salut. Am nevoie de ajutor. M-am apucat de sala acasa si am cumparat gantere si haltera cu greutati totale de 80 de kg. Am niste intrebari si vreau sa ma lamuriti. Cum trebuie sa fac? Eu as vrea sa fac o ora dimineata si o ora seara, e ok? Sau cum trebuie sa fac? Doua ore seara? Si cum trebuie sa imi lucrez muschii? Ii lucrez pe toti in ziua aia? Sau o zi partea de sus si o zi partea de jos? Ce alimentatie trebuie sa respect? Tin sa mentionez ca am avut 104, 2 kg in octombrie si acum am 92 kg. Ce trebuie sa mananc ca sa nu ma ingras din nou dar in aceelasi timp sa cresc masa musculara? Va rog sa ma LAMURITI INDETALIAT! Multumesc anticipat. Cel mai BUN si INDETALIAT raspuns primeste funda! Va pup! Si m-as bucura sa ma ajute cineva!

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Ce vrei tu se invata in cel putin 1 an de zile. Nu exista un "program" magic sau un meniu magic, te documentezi.

Mananci sa-ti asiguri 2 grame de proteina/kg-corp.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ca alimentatie lasi orice ce contine zahar, paine si grasimi in exces ( carne de porc etc). Lucrezi sa zicem luni biceps si piept, marti abdomen si picioare ( alergi prin parc sa zicem) miercuri spate ( poti face cu haltera cauta pe net) si triceps. Si joi umar si trapez

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Bazeaza-te cel mai mult pe spate și piept.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Trăiescin2020):

Sigur! Si sa aiba grija sa renunte la pantalonii scurti, ca sa nu se vada rezultatele...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează